سایت فدراسیون کشتی آمریکا؛

با 20 نفر تالار آزادی را پر می کنیم!

آمریکایی ها در راه تهران هستند.روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته جام جهانی کشتی آزاد در تهران برگزار می شود و تیم آمریکا با ترکیبی بیست نفری در این رقابت ها شرکت می کند.آمریکایی معتقدند تماشاگران زیادی در مدت زمان کشتی های آنها جایگاه های تماشاگران را پر می کنند.
کد خبر: ۵۴۰۸۶۱
با 20 نفر تالار آزادی را پر می کنیم!

سایت فدراسیون کشتی آمریکا در گزارش خود نوشت که انتظار می‌رود تماشاگران بسیاری در جریان جام جهانی ورزشگاه آزادی تهران را پر کنند.

 ایسنا نوشت در حالی که پنجشنبه و جمعه هفته‌ آینده جام جهانی کشتی آزاد در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود، سایت فدراسیون کشتی آمریکا خبر از اعزام یک گروه بزرگ آمریکایی به ایران داد.

 این سایت درباره جام جهانی و حضور تیم کشتی آمریکا در ایران نوشت:

" کشتی ورزش ملی ایران است و انتظار می‌رود که جمعیت عظیمی ورزشگاه آزادی را پر کند. کشتی آمریکا رابطه نزدیکی با فدراسیون کشتی ایران دارد و از سال 1998 به بعد تیم‌های کشتی آمریکایی بارها به ایران سفر کرده‌اند.

 تیم ملی کشتی آمریکا اولین تیم ورزشی آمریکایی بعد از انقلاب ایران است که در سال 1998 به این کشور سفر کرد. "

 همچنین سایت فدراسیون کشتی آمریکا در ادامه گزارش خود آورده است که دو چهره طلایی این کشور در المپیک لندن یعنی جردن باروفس و جیک وارنر در تهران به میدان خواهند رفت.

 گروه 20 نفره کشتی آمریکا که به ایران سفر می‌کنند را زیک جونز به عنوان سرمربی همراهی می‌کند و دو ملی‌پوش سابق این تیم یعنی بیل زادیک و اندی هروات کمک‌های جونز هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها