حضور باقری و بگوویچ در تمرین پرسپولیس؛

مرور کارهای تاکتیکی سرخ ها با کریم باقری

قرمزها با این 3 امتیاز به رده ششم جدول صعود کردند

پیروزی پرسپولیس با شلیک تماشایی پروویچ

نوار تساوی‌های ملال‌آور پرسپولیس با گل زیبا و دقیقه نودی مارکو پروویچ پاره شد تا این تیم با سه امتیاز با ارزشی که از گهردورود گرفت به رده ششم جدول صعود کند.
کد خبر: ۵۴۰۶۶۸

همانطور که محمد مایلی کهن در نشست خبری قبل از بازی گفته بود، بازی با گهر برای پرسپولیس دیدار آسانی نبود. قرمزها هرچند با گل دقیقه 18 غلامرضا رضایی از حریف قعرجدولی خود پیش افتادند اما با آغاز نیمه دوم یک ده دقیقه کابوس‌وار را سپری کردند.

گهر فقط دو موقعیت گل روی دروازه پرسپولیس داشت اما هر دوی آنها در دقایق 47 و 56 با فرصت‌طلبی حامد پورعمرانی و مجید خمیس تبدیل به گل شد.

پس از این گل قرمزها حملاتشان را بیشتر کردند و هر چند برنامه ویژه‌ای برای رسیدن به دروازه گهر نداشتند و اکثرا با ارسال از جناحین روی دروازه حریف خطرساز می‌شدند، اما در نهایت موفق شدند در دقیقه 69 توسط هادی نوروزی به گل تساوی دست پیدا کنند.

با رسیدن سرخپوشان به این گل تلاش بازیکنان برای رسیدن به گل برتری آغاز شد و در شرایطی که هواداران منتظر شنیدن سوت پایان بازی و رقم خوردن یک تساوی دیگر برای پرسپولیس بودند، پروویچ در دقیقه 90 با شوتی تماشایی دروازه شاگردان مایلی‌کهن را برای سومین بار باز کرد.

زننده هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم بازیکنان تعویضی این تیم بودند تا یحیی گل‌محمدی هم از بابت تصمیماتش در نیمه مربیان خوشحال باشد. پرسپولیس می‌توانست این بازی را با اختلاف دو گل به پایان برساند اما پنالتی این تیم که با خطا روی هادی نوروزی به دست آمده بود، با برخورد به تیر افقی دروازه، توسط حسین ماهینی از دست رفت.

پرسپولیس با این پیروزی 35 امتیازی شد و با جهشی پنج پله‌ای به رده ششم جدول صعود کرد. گهر‌دورود هم با همان 18 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند تا پس از صنعت نفت آبادان دومین گزینه جدی برای سقوط به دسته پائین‌تر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها