وزیر ورزش و جوانان ادعای حمایت نکردن​ از فدراسیون کشتی را رد کرد

عباسی: کشتی چوب بی‌برنامگی‌اش را می‌خورد

وزیر ورزش و جوانان با رد ادعای کمک نکردن به فدراسیون کشتی گفت: بیشترین کمک‌ها در میان فدراسیون‌ها به کشتی شده و این حرف‌ها نخ‌نماست.
کد خبر: ۵۳۹۹۴۷

محمد عباسی درباره انتشار اخباری مبنی بر حمایت نکردن وزارت ورزش از فدراسیون کشتی برای میزبانی رقابت‌های جام جهانی به پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت: برای برگزاری جام جهانی کشتی هیچ کم و کاستی وجود ندارد و بر اساس برنامه و امکاناتی که به آنها داده شده، مشکلی نیست و الان فقط باید روی مسائل فنی کار کنند.

عباسی با اشاره به کمک قابل توجه وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی برای رفع مشکلات، با رد ادعاهای برخی افراد مبنی بر مقصر دانستن وزارت ورزش و جوانان در مشکلات فدراسیون کشتی به دلیل اختصاص ندادن اعتبارات مورد نیاز گفت: این حرف نخ‌نمای بی‌ربطی است که هرکسی در همه سال و هر جا کم می‌آورد، وصل می‌کند به موضوع اعتبارات که باید از کجا بگیرد. در صورتی که باید ریشه مشکلات را در نظام برنامه‌ریزی و فنی جستجو کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: جمع بسیار خوبی هم‌اکنون در کشتی فعال است که از زحمات آنها تشکر می‌کنیم. این مسائل را افراد معدودی ممکن است بگویند که نباید به حساب جمع گذاشت. ممکن است برخی افراد بدون اطلاع و طبق رویه گذشته که بین خودشان معمول است، مطالبی را مطرح کنند و شاید برخی از رسانه‌ها نیز مطالب را کم و زیاد کنند که این موضوع را نباید به حساب جمع منظور کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها