برگزاری یادواره چهار شهید سرکره دشتستان

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا، یادواره چهار شهید سرکره دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۳۴۰
برگزاری یادواره چهار شهید سرکره دشتستان

عصر جمعه در آیینی با حضور مردم و مسئولان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، یادواره چهار شهید سرکره دشتستان برگزار شد.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین اظهار داشت: همه ما را شهدا برای حضور در مراسم خود دعوت می‌کنند و باید افتخار کنیم که توفیق حضور در چنین مراسمی نصیب ما شده است.

سید ایوب موسوی افزود: حضور نماینده دشتستان در یادواره شهدا در شهرها و روستاهای مختلف و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نشان دهنده روحیه ارزش‌مدارانه این نماینده است.

وی اضافه کرد: به مردم دشتستان به‌خاطر این انتخاب ولایی و بصیرت‌گونه خود و به بسیجیان به‌دلیل اینکه یکی از اعضای بسیج را به‌عنوان نماینده خود برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری و فریادگر حقوق خود انتخاب کرده‌اند تبریک می‌گوییم.

این مسئول ابراز داشت: تمام کسانی که در برگزاری یادواره‌های شهدا همکاری می‌کنند برحسب وظیفه و تکلیف در صحنه حاضر شده‌اند و همین که از یاد شهدا غافل نمی‌شوند و در کنار فرزندان و خانواده های شهدا هستند عجر و پاداش خود را گرفته‌اند.

موسوی تصریح کرد: امروز سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 است و رزمندگان شجاع و ولایت‌مدار ایران اسلامی با غافلگیر کردن دشمن موفقیت بزرگی کسب کردند و افتخار بزرگی برای ایران اسلامی خلق کردند.

وی گفت: پاسداشت ارزش‌ها و معنویات و گرامیداشت یاد و نام شهدا باید مورد تاکید قرار گیرد و در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ایران اسلامی آمده‌اند باید هوشیار باشیم.

موسوی متذکر شد: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و هیچ زمانی نباید این برنامه‌ها کمرنگ شود و این حضور باشکوه شما در گرامیداشت و تجلیل شهدا ارزشی بسیار زیاد دارد.

در این یادواره که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهیدان سرافراز حسین غلامی‌زاده، ابراهیم قاید، جواد کاروان و غلامشاه قائد برگزار شده بود، با شعرخوانی، خاطره‌گویی، مداحی و سخنرانی از رشادت‌های شهیدان و ایثارگران تجلیل شد.(فارس)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها