براساس جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ مردم ایران باوجود اعمال فشارهای سیاسی از سوی غرب و نیز تشدید تحریمها ، از برنامه هسته ای کشورشان قاطعانه حمایت می کنند .
کد خبر: ۵۳۹۱۱۷
حمایت قاطع ایرانیان از برنامه هسته ای

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ؛ در ادامه این گزارش آمده است : ایرانیان علیرغم تشدید تحریم و فشارها طی سالهای اخیر همچنان خواهان پیگیری برنامه هسته ای کشورشان هستند .

در این نظرسنجی بیش از 63 درصد پاسخ دهندگان خواستار ادامه برنامه هسته ای ایران بودند حتی اگر این پیگیری موجب تداوم تحریم ها و تشدید آنها گردد.

در این گزارش همچنین آمده است : از میان پاسخ دهندگان تنها کمتر از 17 درصد با تداوم برنامه هسته ای ایران مخالفت کردند و 19 درصد نیز حاضر به پاسخگویی نشدند . گرچه برخی از ایرانیان معتقدند تحریم ها موجب ایجاد دشواری هایی در معاملات کلان کشور شده اما آنرا در مقابل آنچه بدست می آورند ناچیز می دانند .


مشایی گزینه اول دولت

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه اگر شورای نگهبان تایید کند مشایی حتما در انتخابات حضور خواهد داشت،گفت:گزینه اول دولت مشایی است، سبد رای مشایی و هاشمی یک پایگاه است که سعی خواهند کرد 60 درصد آرای خاکستری را به خود اختصاص دهند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد،با تاکید بر اینکه آقای هاشمی در جلسه‌ای که داشت به جمع‌بندی رسید که هر کسی غیر از وی، خاتمی یا سید حسن خمینی در انتخابات حضور پیدا کند به بن بست می‌رسند، تصریح کرد: طراحی انتخاباتی آن‌ها این گونه است که تا زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری بر روی سید محمد خاتمی متمرکز خواهند شد و وی قرار شده است نه نگوید اما در زمان ثبت نام طبق توافق صورت گرفته هاشمی رفسنجانی کاندیدا خواهد شد. 

 
ایران تحریم ها را دور می زند

به گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن، مرکز تحقیقات امنیت ملی اسرائیل در گزارش سالانه استراتژیک خود اعلام کرد: بزرگترین و خطرناک ترین چالش در مقابل اسرائیل قرار گرفتن ایران در رأس دشمنان سرسخت تل آویو در منطقه است.

این گزارش اضافه کرد: ایران موازی با پیشرفت در برنامه هسته ای اش، رهبری اردوگاه دشمنان اسرائیل را برعهده دارد. پیشرفت برنامه هسته ای ایران باعث می شود این کشور بتواند بر منطقه خلیج فارس تاثیر گذار باشد؛ بر منابع انرژی این منطقه سیطره پیدا کند و حتی توانایی تاثیرگذاری بر حکومت های منطقه را بیابد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: با وجود محاصره اقتصادی ایران از سوی غرب اما دولت تهران به صورت متوالی یکی پس از دیگری، تحریم ها را دور می زند.


افشاگری شاهزاده فراری سعودی

ترکی بن بندر آل سعود شاهزاده فراری به فرانسه، با افشای مکالمه ای تلفنی با " احمد العرینی " قاضی خاندان حاکم در عربستان، پرده از فساد دستگاه قضایی این کشور برداشت.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ترکی بن بندر با انتشار این مکالمه تلفنی، شماری از تخلفات شاهزادگان سعودی با کمک قضات در زمینه غصب املاک، تخلف از قوانین ارث و همچنین غصب غیرقانونی املاکی که هر یک از شاهزادگان مدعی اولویت داشتن در مالکیت آن هستند ، افشا شده است.

این شاهزاده سعودی پیش از این نیز در دسامبر 2012، مکالمه تلفنی دیگری با احمد السالم سرپرست وزارت کشور عربستان افشا کرده بود.

وی با افشای مکالمه تلفنی خود با قاضی خاندان حاکم، از تلاش های ناکام برای ملاقات با پادشاه سعودی به منظور رسوا کردن مسائل مالی و ستمی که از سوی دیگر شاهزادگان بانفوذ در خاندان آل سعود در حق مردم رفته است، پرده برداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خیرخواه
-
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
۰
۰
مشكل تمام جامعه بشری آل سعود است .این خانواده انگل جامعه بشری وغده سرطانی جامعه اسلامی هستند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها