همزمان با فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 18 هزار گلزار شهدای سراسر کشور غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۵۳۹۰۶۷
گلزار شهدا غبار روبی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر،  در این مراسم معنوی که با عنوان میهمانی لاله ها و از ساعت 14 امروز - پنج شنبه - همزمان با هشتمین روز از ایام ‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و روز نیروی هوایی و "روز انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت" و به پاس  جانفشانی های  شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم و صبور آنان برگزار می شود، مردم قدرشناس ایران اسلامی  گلزار شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را در سراسر کشور غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با هدف زنده نگه داشتن نام و راه شهدا و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان برگزار می شود مزار شهدا با گلاب ناب قمصر کاشان شست وشو، غبارروبی و عطرافشانی  و بالگردهای نیروهای مسلح نیز همراه با قشرهای مردم آحاد مزار شهدا را گلریزان کردند.

همچنین این مراسم در 4 نقطه از کشور از جمله بهشت زهرای تهران، گلزار شهدای مهاباد استان آذربایجان غربی به عنوان نماد گلزار شهدای اهل تسنن، گلزار شهدای روستای روشن آباد در شهرستان کردکوی و گلزار شهدای پیروان ادیان توحیدی برگزار  شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین قراگوزلو
-
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
۰
۰
با سلام، ضمن قدردانی از مسئولین ذیربط برای برگزاری این مراسم معنوی،آیا بعد از گذشت چند دهه از وقوع انقلاب شكوهمند اسلامی ایران و شهادت عزیزانمان در زمان وقوع انقلاب و دفاع مقدس ، بهتر نیست فكری به حال مزار شهدای گرانقدر بنمایند؟! بنده برادر شهید و یكی از رزمندگان گمنامی هستم كه از مسئولین امر انتظار دارم كمترین كار را در قبال جانبازی شهدای عزیزمان بنمایند و قطعات شهدای مدفون در بهشت زهرا(ع) و ... را بصورت آبرومندانه ای بازسازی و در شان ایشان و خانواده هایشان تبدیل نمایند. قبلا از اینكه این پیام چاپ و ترتیب اثر داده میشود سپاسگزارم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها