روایت تاریخ از کارنامه روحانیت(بخش چهل‌ویکم)

ضد ولایت فقیه

گلزار شهدا غبار روبی شد

همزمان با فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 18 هزار گلزار شهدای سراسر کشور غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۵۳۹۰۶۷
گلزار شهدا غبار روبی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر،  در این مراسم معنوی که با عنوان میهمانی لاله ها و از ساعت 14 امروز - پنج شنبه - همزمان با هشتمین روز از ایام ‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و روز نیروی هوایی و "روز انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت" و به پاس  جانفشانی های  شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم و صبور آنان برگزار می شود، مردم قدرشناس ایران اسلامی  گلزار شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را در سراسر کشور غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با هدف زنده نگه داشتن نام و راه شهدا و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان برگزار می شود مزار شهدا با گلاب ناب قمصر کاشان شست وشو، غبارروبی و عطرافشانی  و بالگردهای نیروهای مسلح نیز همراه با قشرهای مردم آحاد مزار شهدا را گلریزان کردند.

همچنین این مراسم در 4 نقطه از کشور از جمله بهشت زهرای تهران، گلزار شهدای مهاباد استان آذربایجان غربی به عنوان نماد گلزار شهدای اهل تسنن، گلزار شهدای روستای روشن آباد در شهرستان کردکوی و گلزار شهدای پیروان ادیان توحیدی برگزار  شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین قراگوزلو
-
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
۰
۰
با سلام، ضمن قدردانی از مسئولین ذیربط برای برگزاری این مراسم معنوی،آیا بعد از گذشت چند دهه از وقوع انقلاب شكوهمند اسلامی ایران و شهادت عزیزانمان در زمان وقوع انقلاب و دفاع مقدس ، بهتر نیست فكری به حال مزار شهدای گرانقدر بنمایند؟! بنده برادر شهید و یكی از رزمندگان گمنامی هستم كه از مسئولین امر انتظار دارم كمترین كار را در قبال جانبازی شهدای عزیزمان بنمایند و قطعات شهدای مدفون در بهشت زهرا(ع) و ... را بصورت آبرومندانه ای بازسازی و در شان ایشان و خانواده هایشان تبدیل نمایند. قبلا از اینكه این پیام چاپ و ترتیب اثر داده میشود سپاسگزارم.

نیازمندی ها