از سوی نمایندگان مجلس صورت گرفت:

دعوت برای شر کت در راهپیمایی 22 بهمن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از ملت سرافراز ایران اسلامی برای مشارکت پرشور و فعالانه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند .
کد خبر: ۵۳۸۷۳۷
دعوت برای شر کت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این بیانیه که به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به امضای 155 نفر ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی  رسیده است ضمن گرامیداشت دهه فجر به عنوان  سالروز ولادت آزادی ، خودباوری  و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی آمده است :  بر کام ملت ایران اسلامی دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری گرامی  فرخنده و شیرین باد.

این بیانیه می افزاید: بی شک حضور  با صلابت در راهپیمایی 22بهمن می تواند باری دیگر توطئه در هم تنیده تار عنکبوتی نظام استکبار را خنثی کند . بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که ارمانهای بلند اندیشه اسلام ناب محمدی را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در راه حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند .

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است : انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است همانی که پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان کردند.

 این بیانیه همچنین می افزاید : اینک که 34 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در استقلال خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها  و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند. از طرف دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت عظمای فقیه و محوری قانون اساسی ، راه هر گونه بن بست و بحران و اختلال و سستی را در مسیر ارمانهای بلند خود بسته است و قوای سه گانه براساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای اداره کشور باید براساس قانون حرکت کنند .

در پایان این بیانیه آمده است: آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری  و خود محوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهانه ، غیر منطقی و دردسر برای کشور را به انسداد در ساختار مجاری قانونی نظام تعبیر نکند.

newsQrCode
برچسب ها: مجلس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها