دومین روز همایش سراسری «مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)» صبح دیروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۱۸۱

رئیس سازمان صدا و سیما در این همایش دو روزه که همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان، انقلاب اسلامی را موهبت بی‌نظیر الهی به ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ماهیتی فراگیر و گسترده دارد و اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای غرب در طول سه دهه گذشته انفعالی و برای مهار انقلاب اسلامی بوده است.

عزت‌الله ضرغامی با تبیین نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)‌ پیرامون انقلاب اسلامی گفت: حفظ این انقلاب از اصل ایجاد آن سخت‌تر است و باید توجه داشت تا محتوای جمهوری اسلامی که امروز الگوی جهان شده، از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی تهی نشود.

رئیس رسانه ملی با توجه به ابعاد اعتقادی انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن بر فطرت‌های پاک آحاد انسانی گفت: امروز غر‌بی‌‌ها برای مقابله با چند شبکه جمهوری اسلامی به دلیل این‌که پیام انقلاب اسلامی را به دنیا می‌رساند بشدت مبارزه می‌کنند و باوجود پرداخت هزینه بالا و زیرپا گذاشتن شعارهای فریبنده آزادی بیان؛ با غیرحرفه‌ای‌ترین روش‌ها شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی را به صورت فیزیکی قطع می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی از راه دل‌ها دنیا را فتح کرده است و روز به روز به طرفداران آن افزوده می‌شود و سلاح تحریم و تهدید بر شجره طیبه تنومند انقلاب اسلامی کارگر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها