نماینده کشورمان در سازمان ملل اعلام کرد:

هشدار ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره حمله به لبنان

القدس العربی نوشت:

افزایش محبوبیت اسد با حمله اسرائیل

تحلیلگر روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را موجب افزایش محبوبیت رییس جمهور این کشور دانست و اظهار امیدواری کرد که اسد به این تجاوز پاسخی کوبنده بدهد.
کد خبر: ۵۳۷۲۷۹
افزایش محبوبیت اسد با  حمله اسرائیل

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، عبدالباری عطوان، تحلیلگر سرشناس جهان عرب و سردبیر القدس العربی، در بخشی از سرمقاله امروز (شنبه) این روزنامه نوشت: اسراییل عزت و کرامت سوریه و حاکمیت آن را مورد حمله قرار داده است و نباید از این تجاوز به سادگی گذشت، حتی اگر این کار به برانگیختن آتش جنگ های منطقه ای منجر شود.

 اسراییل بیش از آنچه آمریکا در افغانستان و عراق انجام داد، چه می تواند بکند؟ آیا این دو کشور را اشغال نکرد؟.. پس از آن چه اتفاقی رخ داد؟ داستان برای همگان شناخته شده است و نیازی نیست آن را تکرار کنیم.مقامات اسراییل در رعب و وحشت و دستپاچگی به سر می برند و سیاستمداران این رژیم، بیش و پیش از نظامیان آن، به خوبی می دانند که شکست در انتظار آنهاست. آنان بیش از عربها از جنگ می ترسند، زیرا نمی توانند اصابت موشک های معمولی به شهرهای خود را تحمل کنند، چه برسد به موشک هایی با کلاهک های غیرمتعارف.

مگر نه این که بنیامین نتانیاهو به تازگی دو بار دست به دامان  باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا شد تا وی را از گرفتاری و درماندگی نجات دهد؟ یک بار از وی خواست تا برای توقف حمله به سفارت اسراییل در قاهره وارد عمل شود، زمانی که تظاهرکنندگان آن را محاصره کردند و در صدد آتش زدن آن بودند؛ و بار دوم هنگامی بود که از اوباما خواست نزد محمد مرسی رییس جمهوری مصر میانجیگری کند تا شلیک موشک ها از نوار غزه را که پاسخی به حملات اسراییل بود، متوقف کند؟

 اوباما در گفتگو با یک خبرنگار یهودی امریکایی، بنیامین نتانیاهو را ترسو و بزدل توصیف کرد تا این خبرنگار آن را به گوش نتانیاهو برساند.هر چه باشد، به محض آن که اسراییل به سوریه حمله کرد، محبوبیت بشار اسد بیشتر شد و مطمئنا در صورتی که اسد به این تجاوز پاسخ کوبنده بدهد، محبوبیتش چندین برابر خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: اسراییل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قریشی
-
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
۰
۰
حالا كه برای همه دنیا محرز شده است كه صهیونیستها از ابتدا برنامه ریز اصلی شورشیان سوریه بوده اند و بیشترین منافع را برده اند،جرات می خواهد كسی قلبا و زبانا از شورشیان حمایت كند، چون در این حالت مطمئن است كه در سنگری نشسته است كه شانه به شانه صهیونیستها دارد برادران مسلمانش را نشانه می گیرد. زنده با اسد قهرمان

نیازمندی ها