عالمیان به قطر می رود،تیم ملی در راه مصر

برنامه های پینگ پنگ تا بازی های جهانی فرانسه

مشکل مالی وجود دارد، در صورتی که اگر بحث بودجه نبود یک ماه در کیش اردو می‌زدیم یا حتی به اردوی برون مرزی می‌رفتیم.
کد خبر: ۵۳۵۲۷۶
برنامه های پینگ پنگ تا بازی های جهانی فرانسه

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ با تشریح تصمیمات اخیر کمیته‌ فنی درباره تیم‌های ملی مردان و زنان پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه، از اعزام نوشاد عالمیان به تور جهانی قطر و حضور سایر ملی‌پوشان در مسابقات اپن مصر خبر داد.

 

جعفر بابادی وند درباره اردوی تیم ملی گفت: مسابقات مهم پیش روی ما مسابقات جهانی پاریس است که در بخش انفرادی و دوبل برگزار خواهد شد. بنابر تصمیمات گرفته شده در کمیته‌ فنی اردوهای تیم ملی 10 روزه برگزار می شود و این در شرایطی است که مسابقات لیگ هم فرصت خوبی برای تمرین ملی‌پوشان است.

 

وی با بیان این که اواسط اسفند نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه مشخص خواهند شد، گفت: با توجه به این که مسابقات جهانی فرانسه در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود 15 روز اردو در تهران خواهیم داشت و 15 روز هم در کشور اتریش یا مجارستان اردو می‌زنیم. این در حالی است که مسابقات دسته برتر هم در سه مرحله برگزار می‌شود و تیم ملی با برگزاری دو دوره انتخابی، ابتدا 10 نفر را در ترکیب خود قرار خواهد داد و در نهایت هشت نفر برای حضور در مسابقات فرانسه تعیین خواهند شد.

 

بابادی وند در ادامه از اعزام نوشاد عالمیان به مسابقات تور جهانی قطر خبر داد و به ایسنا گفت: این مسابقات در اواسط بهمن ماه برگزار می‌شود که قرار است تنها نوشاد عالمیان به این رقابت‌ها اعزام شود. چون کیفیت این رقابت‌ها بسیار بالاست و بازیکنان تراز اول دنیا در این مسابقات حضور دارند، تنها نوشاد عالمیان به این مسابقات می‌رود. سال‌های پیش سایر بازیکنان را به این رقابت‌ها اعزام کردیم که نه تنها موفقیتی نداشتند، بلکه رنکینگ آن هم سقوط کرد.

 

وی در پاسخ به این که چرا اردوی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود؟ گفت: مشکل مالی وجود دارد، در صورتی که اگر بحث بودجه نبود یک ماه در کیش اردو می‌زدیم یا حتی به اردوی برون مرزی می‌رفتیم. اما به دلیل این که بودجه مورد نظر از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها تعلق نمی‌گیرد مجبوریم که اردوی تیم ملی را در تهران برگزار کنیم.

 

وی درباره این که ملی‌پوشان معتقدند شرایط اردوی تیم ملی در شهرهایی مانند کیش و شمال کشور از لحاظ آب و هوای بهتر از تهران است، گفت: ما با نظر ملی‌پوشان در این باره موافق هستیم، اما این گونه نیست که برگزاری اردو در تهران مشکل عدیده‌ای هم به وجود آورد.

 

بابادی وند در پاسخ به این سوال که آیا باز هم احتمال منتفی شدن اردوی تیم ملی در صورت انصراف چند بازیکن وجود دارد، گفت: به هیچ عنوان اردوی تیم ملی را تعطیل نخواهیم کرد و اگر بازیکنی شرایط حضور در اردو را ندارد با موافقت مربی به صورت کتبی به فدراسیون اطلاع دهد و در این صورت افراد دیگری جایگزین او در اردو می‌شوند.

 

بابادی وند به اعزام تیم ملی پینگ‌پنگ به مسابقات اپن مصر اشاره کرد و به ایسنا گفت: اوایل فروردین سال آینده تیم ملی پینگ‌پنگ به مسابقات اپن مصر اعزام می‌شود که فرصت خوبی برای آمادگی ملی‌پوشان پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه است.

 

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ درباره وضعیت تیم ملی بانوان نیز گفت: من مدیر تیم‌های ملی بانوان نیستیم و این موضوع را از خانم پوستین دوز پیگیری کنید اما به عنوان عضو کمیته‌ فنی می‌گویم که درباره برنامه‌های مورد نظر بانوان در جلسه کمیته‌ صحبت‌هایی شد.

 

وی ادامه داد: قرار است تیم ملی بانوان ایران هم به مسابقات مصر اعزام شود و در تلاش هستیم که ملی‌پوشان را نیز به اردوی برون مرزی پیش از مسابقات جهانی فرانسه اعزام کنیم، البته شرایط اعزام برون مرزی منوط به موافقت شورای برون مرزی و تامین اعتبارات است.

 

وی اضافه کرد: قرار است برنامه‌ریزی‌های داخلی برای برگزاری اردوهای تیم ملی بانوان هم انجام شود.

 

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ درباره وضعیت مربیگری تیم ملی بانوان با بیان این که بحث مربیان را از خانم پوستین دوز بپرسید، درباره شایعه حضور دوباره لیموچی به عنوان مربی در تیم ملی گفت: فدراسیون باید مذاکراتی را با خانم لیموچی داشته باشد و اگر به توافق رسیدند احتمال دارد که ایشان به کادر فنی تیم ملی بانوان اضافه شود به هر حال لیموچی اولین گزینه ما برای مربیگری تیم ملی بانوان است و یکی از بهترین مربی بانوان در سطح کشور محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها