حرکات آنها زشت و ناشایست بود

نوذری: از شکست کرمی خوشحال شدند

درخشش استیل البرز در نخستین حضور

شهرداری ورامین قهرمان جام فجر تکواندو شد

تیم شهرداری ورامین قهرمان بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام فجر شد.
کد خبر: ۵۳۵۰۸۰
شهرداری ورامین قهرمان جام فجر تکواندو شد

در پایان بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو جام فجر که به مدت دو روز در روزهای اول و دوم دی‌ماه در خانه تکواندو و در دو بخش مردان و زنان برگزار شد، در پایان رقابت‌های بخش مردان تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا و یک برنز قهرمان شد. استیل البرز با 3 مدال طلا، یک نقره و سه برنز در جای دوم ایستاد. تیم مقاومت هم با 4 نقره و یک برنز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

امروز (شنبه) در آخرین روز این رقابت‌ها در اوزان زوج و در وزن دوم هادی مستعان از شهرداری ورامین 8 بر 5 یارلونی از کرواسی را شکست داد و طلا گرفت. در این وزن محمد طاهری و احمد بخشی هر دو از افغانستان سوم مشترک شدند.

در وزن چهارم بهنام اسبقی از شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 3 محمدرضا سبک‌پا از مقاومت را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. در این وزن سرگئی واردازاریا از ارمنستان و یوسف مهری‌زاده از استیل البرز به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

در وزن ششم امید عمیدی از استیل البرز بدون انجام مبارزه طلا گرفت. بابک نادری از مقاومت دیگر فینالیست این وزن بود که به دلیل آسیب دیدگی مقابل عمیدی حاضر نشد. در این وزن اسامه اسلاتی از تونس و محمدناصر ابراهیم از افغانستان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن هشتم پیام قبادی از استیل البرز با نتیجه 10 بر 7 پروسینه‌کا از صربستان را شکست داد و طلایی شد. در این وزن هم مصطفی نظری از افغانستان و یاسین از تونس به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین افغانستان (الف) با یک نقره و دو برنز چهارم شد. ارمنستان با دو برنز در جای پنجم ایستاد. صربستان، افغانستان (ج)،‌ افغانستان (ب)، کرواسی،‌ تونس و عراق هم در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

احمد فولی از مصر به عنوان نماینده فنی فدراسیون جهانی این رقابت‌ها را زیر نظر داشت. وی نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها