سایه شهرآورد، ساق آبی‌ها را همچون سرخ‌ها سنگین کرد تا در انزلی متوقف شوند

استقلال بدون تلفات به صدر بازگشت

هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی دیروز پایان یافت که درست بر خلاف نظر امیر قلعه‌نویی هیچ نشانی از بازی شاداب و شناور استقلال در انزلی نبود و آبی‌ها با کسب نتیجه مساوی بدون گل و حداقل امتیاز بازی، بدون مصدومیت بازیکن و سه کارته به استقبال شهرآورد تهران رفتند.
کد خبر: ۵۳۱۶۲۲

پس از آن‌که پرسپولیس روز جمعه در یک بازی محتاط به پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل داماش دست یافت و همه فکر و ذکر کادرفنی و بازیکنان این تیم شهرآورد تهران بود، استقلال هم همان راه سرخ‌ها را رفت. با این تفاوت که بر خلاف ادعای قلعه‌نویی، انزلی دیداری فینال‌گونه برای آبی‌ها نبود و آنها هم مثل رقیب دیرینه خود، ضمن مراقبت از ساق‌هایشان به آب و آتش نزدند تا به قولی به سلامت به شهرآورد تهران برسند. اوج احتیاط زمانی در تیم قلعه‌نویی نمایان شد که فرزاد حاتمی مهاجم این تیم به محض دریافت کارت زرد از داور مسابقه از ترس اخراج و از دست دادن شهرآورد از سوی قلعه‌نویی تعویض شد.

اوج هیجان این دیدار طی دو موقعیت گل روی دروازه دو تیم شکل گرفت، جایی که ایمان موسوی نتوانست در موقعیت تک به تک دروازه ملوان را باز کند و در طرف مقابل ملوان هم که به دلیل نتایج ضعیف هفته‌های گذشته به 3 امتیاز این بازی نیاز شدیدی داشت نتوانست خطر چندانی روی دروازه رحمتی خلق کند و معدود موقعیت‌های این تیم را هم مهرداد اولادی از دست داد تا با این تساوی، استقلال 42 امتیازی شده و بار دیگر به صدر جدول برگردد. انزلی‌چی‌ها هم با یک پله صعود در رده ششم قرار گرفتند.

قلعه‌نویی: حاتمی عصبی بود و باید تعویض می‌شد

امیر قلعه‌نویی در پایان این بازی در جمع خبرنگاران این‌گونه اظهار نظر کرد: دو هدف را در این بازی دنبال می‌کردیم، اول این‌که گل نخوریم و دوم سه امتیاز را بگیریم. تیم‌ها وقتی مقابل استقلال قرار می‌گیرند انگیزه زیادی پیدا می‌کنند و با آنچه ما در بازی‌های گذشته‌شان آنالیز کرده‌ایم تفاوت دارند. سرمربی استقلال افزود: شاید این یک امتیاز به درد ما بیشتر از ملوان می‌خورد، زیرا هم گل نخوردیم و هم به صدر جدول رسیدیم و هم نشان دادیم که تیم ما تحت فشار هم خوب بازی می‌کند. وی در مورد این‌که به بازیکنانش توصیه کرده بود به خاطر شهرآورد محتاط‌تر بازی کنند یا نه ،گفت:‌ ما با تمام توان وارد میدان شدیم، حتی بازیکنان دواخطاره را هم به میدان فرستادیم.

به ملوان هم به اندازه پرسپولیس احترام می‌گذاریم و این فینال برای ما مهمتر از بازی دربی بود چون اگر می‌توانستیم سه امتیاز بازی خارج از تهران را به خود اختصاص دهیم با روحیه بهتری به مصاف پرسپولیس می‌رفتیم.سرمربی استقلال در مورد تعویض دقیقه 33 مجتبی جباری گفت: گاهی اوقات ممکن است در دقیقه 5 هم تعویض کنیم. فرزاد حاتمی یک اخطار گرفت و عصبی بازی می‌کرد، برای همین تعویض شد. در دیگر بازی دیروز مس کرمان و فولاد هم صفر بر صفر مساوی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها