رییس کلانتری 110شهدا از دستگیری سارقان حرفه ای لوازم خودرو خبر داد و افزود: متهمان با استفاده از چند کلید دستکاری شده اقدام به بازکردن درب خودروی شهروندان می کردند که شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۳۲۰۲

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سیروس کتابعلی گفت: بامداد امروز دوشنبه 27 آذرماه ماموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان «17 شهریور» به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که به صورت نامتعارف و با چراغ خاموش در حال تردد بود مشکوک شده و به سرعت آنان را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم ظاهری غلط انداز و معتادگونه داشتند بلافاصله تخت بازجویی های مقدماتی قرار گرفتند که با اظهارات ضد و نقیض آنان برای ماموران محرز شد که متهمان ریگی به کفش داشته و احتمالاً از سارقان لوازم خودرو باشند.

به دنبال این موضوع، ماموران بلافاصله متهمان را مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در خلال بازرسی تعدادی سوئیچ خودرو از آنان کشف و از خودروی آنان نیز یک عدد ضبط کشف شد.

این مقام مسوول در پلیس پایتخت اظهارداشت: در پی کشف چندین عدد سوئیج انواع خودرو و با توجه به اینکه سوئیچ ها به وسیله سوهان دستکاری شده بود متهمان به عنوان سارق لوازم خودرو جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند.

وی افزود: در بازجویی های پلیسی مشخص شد متهمان که «مهدی» و «تیمور» نام داشتند از سارقان حرفه ای لوازم خودرو و محتویات داخل خودرو هستند که با استقاده از سوئیچ های دستکاری شده اقدام به بازکردن قفل درب خودرو کرده و سپس در فرصتی مناسب محتویات داخل خودرو را سرقت می نمایند.

رییس کلانتری 110شهدا با اشاره به اینکه متهمان از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت لوازم خودرو می باشند، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی تر به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها