اگرچه اتفاقات و بلایای طبیعی در استرالیا کم نیست ، اما برخی از این اتفاقات بسیار نادرند؛ از جمله مشکلی که بتازگی مردم کانبرا با آن دست به گریبان شده اند.
کد خبر: ۵۱۵۵۰
گزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از کانگوروها از مناطقی که دچار بی آبی و خشکسالی شده اند گریخته اند و برای یافتن آب به این شهر آمده اند. بیش از دهها هزار کانگورو در جنگل های اطراف کانبرا زندگی می کنند.
کانگوروها برای یافتن آب حتی به باغچه های مقابل خانه ها نیز رحم نکرده اند و در میان خانه هایی که این حیوانات تشنه به آن حمله کرده اند، خانه شهردار شهر نیز مصون نبوده است.
خشکسالی ای که چند ماه گذشته گریبان مناطق مختلف استرالیا را گرفت ، باعث شد مردم در اغلب مناطق با کمبود منابع آب مواجه شوند که ظاهرا این بار تشنگی به کانگوروها بیشتر فشار آورده است.
پلیس و مقامات محلی به مردم هشدار داده اند از نزدیک شدن و یا نزاع با این حیوانات تشنه که سمبل استرالیا نیز هستند، جدا بپرهیزند؛ چرا که کانگوروها حیوانات جنگجویی هستند که اگر کسی برخلاف میل آنها رفتار کند، با او درگیر می شوند.
نکته جالب توجه دیگر حمله میلیون ها پروانه بید سمی به ساختمان مجلس استرالیا ست. حمله این حشرات موذی اعضای مجلس را وادار کرد ساختمان را ترک کنند و برای خلاص شدن از شر این حشرات از اسپری های کشنده استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها