سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بتوانیم افرادی که به منافع تیم ملی فکر می‌کنند را با کسانی که به منافع خودشان می‌اندیشند متمایز کنیم مطمئنا با قدرت بیشتری برابر ازبکستان می‌ایستیم.
کد خبر: ۵۱۳۲۸۴

کارلوس کرش پس از تمرینات امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران، در جمع خبرنگاران درباره حضور لژیونرها در تمرینات تیم ملی اظهار کرد: اشکان دژاگه، بعد از بازی تیم فولام در دهم یا یازدهم نوامبر به ایران می‌آید. همچنین در حال تلاش هستیم تا آندرانیک تیموریان را هم هشتم یا نهم نوامبر به ایران بیاوریم. همین طور رضا قوچان نژاد را. ما باید سعی کنیم توقعاتی که از تیم ملی وجود دارد را برآورده کنیم و در مسیر راهیابی به جام جهانی عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم.

کرش با بیان این که از برگزاری بازی ایران با ازبکستان در تاریخی که برای بازی‌های دوستانه در نظر گرفته می‌شود متعجب است، گفت: ما باید در تاریخ فیفا دی که برای برگزاری بازی‌های دوستانه تعیین شده، با تیم ازبکستان بازی کنیم که این یک اتفاق غیر عادی و غیر قابل درک است. جالب می‌شد اگر تیم‌هایی چون برزیل، آلمان و آرژانتین هم یک بازی حساس و رسمی‌شان را در چنین روزی برگزار می‌کردند. بنابراین یک بار دیگر به این نتیجه‌ می رسیم که تیم ایران باید طبق برنامه‌هایی که تعیین کرده به جلو حرکت کند و نیازهایش را برطرف سازد.

وی افزود: ما کاملا هماهنگ هستیم و توجه به صحبت‌های افرادی که با ما نیستند، نداریم و در عین حال مطمئنیم افرادی هستند که به منافع واقعی تیم ملی فکر می‌کنند. اگر بتوانیم به درستی شخصیت افرادی که به فکر منافع تیم ملی هستند و یا به منافع خودشان فکر می‌کنند را از هم تشخیص دهیم آن وقت مطمئنا قوی‌تر عمل می‌کنیم و شانس بیشتری برای آماده‌تر شدن خواهیم داشت. آن وقت است که می‌توانیم با تمام قوا برابر ازبکستان بایستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این که آیا می‌توانید درباره کسانی که به فکر منافع تیم ملی نیستند بیشتر توضیح دهید؟ گفت: از این شفاف‌تر نمی‌توانم چیزی بگویم.

کرش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که عملکرد بازیکنان جدید تیم ملی را در یکی، دو جلسه تمرینی که داشته اید چطور دیدید؟ گفت: همه چیز خوب است. در تیم ما چند مصدومیت جزئی وجود دارد، احمد حسن زاده، مهرداد پولادی و خسرو حیدری آسیب دیدگی‌ های جزئی دارند. البته محمد قاضی هم که به خاطر مصدومیت نتوانست در جمع ما باشد، به همین خاطر ما علیرضا عباس فر را جایگزین این بازیکن کردیم. سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و من از عملکردشان راضی هستم.

وی در پایان این گفت و گو در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید ظاهرا کتانی شانس‌تان را پیدا کرده‌اید؟ گفت: خیر، پیدا نکرده‌ام. امیدوارم هر کسی آن را دزدید و پوشید پایش کبود شود. من کتانی شخصی خودم را مجبورم بپوشم، چون اسپانسر تیم ملی چیزی به ما نمی‌دهد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها