فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اسامی23 نامزد دریافت توپ طلا را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۱۲۲۸۹

نام هفت ملی پوش اسپانیایی در این فهرست دیده می شود. نام لیونل مسی ملی پوش آرژانتینی که تا کنون سه بار متوالی این جایزه را کسب کرده است، نیز در فهرست دیده می شود.

این جایزه هفتم ژانویه دو هزار و سیزده پس از رای کاپیتان ها ، مربیان تیم های ملی و روزنامه نگاران بین المللی در زوریخ اعطا خواهد شد.

سه فینالیست نهایی دریافت این جایزه بیست و نهم دسامبر در سائوپائولو برزیل مشخص خواهند شد. قرعه کشی جام کنفدراسیون ها نیز یکم دسامبر در همین مکان انجام خواهد شد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا که عناوین قهرمانی جهان و اروپا را در کانامه دارد، با داشتن هفت بازیکن در صدر این فهرست قرار دارد.  ژابی الونسو، سرخیو بوسکتس، ایکر کاسیاس، اندره اینیستا، خرارد پیکه ، سرخیو راموس و ژاوی بازیکن اسپانیایی حاضر در این فهرست هستند.

اینیستا سی ام اوت گذشته جایزه بهترین بازیکن اروپا برای فصل دو هزار و یازده - دو هزار و دوازده را از میشل پلاتینی دریافت کرد. مسی آرژانتینی و رونالدو پرتغالی از دیگر نامزده های دریافت این جایزه بودند.

فیفا همچنین فهرست ده مربی (ملی پوش و باشگاهی) نامزد دریافت جایزه را نیز منتشر کرد. نام سه مربی ایتالیایی و سه مربی اسپانیایی نیز در این فهرست دیده می شود. با این حال احتمالا مربیان اسپانیایی از جمله وینسنته دل بوسکه و پپ گواردیولا  برنده این جایزه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، سرخیو آگوئرو از آرژانتین، ماریو بالوتلی از ایتالیا، کریم بنزما از فرانسه، کریستیانو رونالدو از پرتغال، جانلویجی بوفون از ایتالیا، دیدیه دروگبا از ساحل عاج، رادمل فالکائو از کلمبیا، زلاتان ابراهیموویچ از سوئد، مسی از آرژانتین، مانوئل نوئر از آلمان، نیمار از برزیل، مسعود اوزیل از آلمان، آندره آ پیرلو از ایتالیا، وین رونی از انگلیس ،یحیی ترائوره از ساحل عاج و روبین فان پرسی از هلند دیگر بازیکنان حاضر در این فهرست هستند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها