مدیر شبکه دو سیما با اعلام این‌که امسال هم با «کلاه‌قرمزی» به استقبال نوروز می‌رویم، گفت: در ایام نوروز به مدت 30 شب رأس ساعت 21 و 30 دقیقه «کلاه‌قرمزی» مهمان خانه‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۱۳۲۹

علی بخشی‌زاده گفت: امسال هم می‌خواهیم عید خوبی را با «کلاه قرمزی و آقای مجری» به بینندگان نوید دهیم؛ چرا که شخصیت «کلاه قرمزی» برای همه ما دوست‌داشتنی است.

بخشی‌زاده درباره ساعت پخش «کلاه قرمزی 92» توضیح داد: 15 روز آخر سال 91 تکرار «کلاه‌قرمزی 91» را برای بینندگان پخش می‌کنیم و پس از آن هم 15 شب یعنی در ایام نوروز سری جدید این مجموعه را به روی آنتن می‌بریم، بنابراین «کلاه قرمزی» 30 شب رأس ساعت 21‌و‌30 دقیقه مهمان خانه‌ها خواهد بود. مدیر شبکه دو تاکید کرد: هیچ‌یک از شخصیت‌های کلاه قرمزی حذف نخواهد شد و شاید شخصیت دیگری به «کلاه قرمزی» اضافه شود اما به هیچ‌وجه کم نخواهد‌شد./ ایسنا

گلچین با دزد و پلیس همراه می‌شود

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در نقش‌های متفاوت گفت: من عاشق گونه وحشت هستم، اما بعد از بازی در فیلم سینمایی شب بیست و نهم در کار دیگری با این گونه حضور نداشتم.

وی با اشاره به حضور خود در مجموعه‌های طنز، گفت: از حضور در مجموعه‌های طنز و استقبال مخاطبان راضی هستم و به کار خودم در این زمینه ایمان دارم.

گلچین با اشاره به حضور در نقش‌های جدی و متفاوت، تصریح کرد: من با بازی در آثار جدی وارد عرصه بازیگری شدم و معتقدم تنوع در نقش همیشه اتفاقی خوب بوده‌است.

این بازیگر با اشاره به دوری 9 ساله خود از عرصه تصویر، اظهار کرد: پس از 9 سال دوری از تصویر با حضور در کارهای طنز برگشتم و اگر کار جدی پیشنهاد شود با حضور در آن مشکلی ندارم.

گلچین درخصوص حضور خود در مجموعه به یادماندنی آیینه، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی آیینه نسبت به تولیدات فعلی، صداقت بچه‌های پشت دوربین و جلوی دوربین بود.

این بازیگر درخصوص حضور خود در مجموعه «دزد و پلیس»، گفت: «دزد و پلیس» تجربه جدیدی با گروه آقاخانی بود که پس از چهار ماه زحمت به ثمر نشست. من از قسمت هجدهم به بعد وارد ماجراهای این سریال می‌شوم./ باشگاه خبرنگاران جوان

گروسی: جهان اسلام تروریسم‌رسانه‌ای را محکوم کند

حسن گروسی، دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن با اشاره به قطع ارائه سرویس از طریق ماهواره هاتبرد به شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی و از جمله شبکه قرآن و معارف سیما، از مدیران رسانه‌های کشورهای اسلامی خواست نسبت به رواج فرهنگ غلط تروریسم رسانه‌ای عکس‌العمل هوشمندانه‌ای نشان دهند.

گروسی همچنین به حمایت اتحادیه اروپا از تولید فیلم موهن و جسارت به مقام رفیع پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: اتحادیه اروپا اهانت به پیامبر اسلام را تحت لوای آزادی‌بیان توجیه می‌کند، اما اقداماتش برخلاف همه اصول دموکراتیک، اصول و حقوق بین‌المللی است. مشاور رسانه‌ای دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: قطع برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما از ماهواره هاتبرد نه تنها خللی در انعکاس واقعیت‌های دین اسلام و فرهنگ ناب تشیع ایجاد نمی‌کند، بلکه با عنایت به موج بیداری اسلامی در همه سرزمین‌ها این اقدام نشان از قدرت معنوی قرآن و معارف اهل بیت علیه‌السلام در افکار عمومی دنیا دارد. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها