رئیس مرکز شماره‌گذاری نیروی انتظامی از افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری در هفته ناجا تا ساعت 18 خبر داد

انتقاد از روند کند خروج خودروهای فرسوده

فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از روند کند خروج خودروهای فرسوده گفت: در حالی که سالانه یک میلیون و 200 هزار خودرو در کشور تولید می‌شود، فقط 200 هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۶۰۸

به گزارش مهر، اسماعیل احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به کاهش صدور قبض‌های جریمه رانندگی تصریح کرد: در سال 91 به دلیل تورم بخشی از پرداخت جریمه‌ها کاهش یافته است و این در حالی است که در پنج ماهه نخست امسال صدور قبض‌های جریمه به یک سوم رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: خوشبختانه امروز باافزایش آمارها شاهد بهبود عملکرد پلیس هستیم.

افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری تا ساعت 18

همچنین رئیس مرکز شماره‌گذاری نیروی انتظامی از افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری در هفته ناجا تا ساعت 18 خبر داد.

احمد رستمی در گفت‌وگو با مهر افزود: سامانه‌های گویای مرکز تعویض پلاک به شماره‌های 88288888 و 48010000 به صورت شبانه‌روزی آماده اطلاع‌رسانی در خصوص آدرس و مشخصات مراکز تعویض پلاک و خدمات ارائه شده در این مراکز است، ضمن این‌که رانندگان می‌توانند در تماس با این سامانه از شرایط و مدارک مورد نیاز برای نقل و انتقال خودروی خود اطلاع پیدا کنند.

ممنوعیت تردد خودروهای بدون پلاک ملی در کشور

رئیس پلیس راهور با بیان این‌که از تردد خودروهای فاقد پلاک ملی جلوگیری می‌شود، گفت: بزودی تا پایان سال تمام خودروهای نیروهای مسلح نیز پلاک ملی دریافت می‌کنند. به گزارش مهر، اسکندر مومنی در مراسم رونمایی از پلاک ملی خودروهای نیروی انتظامی افزود: بر اساس قانون هر وسیله نقلیه یدک موتوری و غیرموتوری صنعتی و عمرانی باید دارای شماره باشد و اگر خودرویی دارای شماره یا پلاک نباشد، ماموران با این خودرو برخورد کرده و تا انجام شماره‌گذاری از تردد آن جلوگیری می‌کنند.

مومنی تصریح کرد: در فاز اول خودروهای شخصی و عمومی دارای پلاک ملی شد و پس از آن پلاک ملی معلولان و خودروهای تشریفات صادر شد. امیدواریم تا پایان سال تمامی خودروهای موجود در کشور دارای پلاک ملی شود. وی با اشاره به این‌که امسال پلاک نیروهای مسلح نیز ملی می‌شود، توضیح داد: در گام اول با دستور فرمانده نیروی انتظامی تمامی خودروهای نیروی انتظامی به عنوان پیشگام پلاک ملی دریافت می‌کنند.

بازار خرید و فروش خودروی حکیمیه

شهردار تهران با اشاره به درخواست‌های متعدد ساکنان منطقه شرق تهران برای جمع‌آوری بازار خرید و فروش خودرو در حکیمیه، از تعیین محل جدیدی در خارج از محدوده شهر برای انتقال این بازار خبر داد و افزود: تا دو ماه آینده بازار خرید و فروش خودروی حکیمیه به مکان جدیدی در بزرگراه شهید بابایی منتقل خواهد شد.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف با بیان این‌که3-2 ماه آینده و در فصل زمستان اولین زباله‌سوز کشور در منطقه 4 راه‌اندازی خواهد شد، افزود: بنا داریم 5-4 زباله‌سوز دیگر در کل تهران راه‌اندازی کنیم تا در کنار کاهش دادن هزینه‌های حمل و نقل زباله‌ها انرژی پاک نیز تولید کنیم.شهردار تهران با اشاره به احداث بزرگراه‌های شهید زین‌الدین و شهید خرازی و قدردانی از شهروندان ساکن در محدوده این پروژه‌ها گفت: بالغ بر 400 میلیارد تومان برای تملک معارضان این پروژه‌ها صرف شد که در مقایسه با پول ساخت آنها محلی از اعراب ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها