بازتاب سخنان رهبر انقلاب در شینهوا

ساختار سازمان ملل ناعادلانه است

شینهوا با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم گشایش شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعدها در تهران ساختار سازمان ملل را غیرمنطقی، ناعادلانه و غیردموکراتیک خواند.
کد خبر: ۴۹۸۴۷۶

شینهوا با انعکاس خبر افتتاح شانزدهمین نشست سران جنبش غیرمتعهدها در تهران در روز پنجشنبه با شعار «صلح جهانی پایدار از طریق حاکمیت مشترک جهانی» به سخنرانی آیت الله علی خامنه ای درباره برنامه هسته ای ایران پرداخت.

شینهوا در ادامه نوشت: ایران هرگز در پی ساخت بمب هسته ای نیست و حق مشروع خود برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را رها نمی کند.

این رسانه چینی به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: شعار جمهوری اسلامی ایران «انرژی همه برای همه و سلاح هسته ای برای هیچکس» است.

شینهوا در ادامه این مطلب می نویسد: آیت الله علی خامنه ای تبلیغات منفی غربی ها را درباره برنامه هسته ای ایران محکوم کرد و فرمودند تنها چند کشور غربی می خواهند سوخت هسته ای را به انحصار خود در آورند.

این رسانه چینی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ساختار سازمان ملل پرداخته و به نقل از ایشان می نویسد: ساختار سازمان ملل غیرمنطقی، ناعادلانه و غیردموکراتیک است و جهان نباید از سوی شماری رژیم های دیکتاتوری کنترل شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها