رییس کلانتری 153شهرک ولیعصر(عج) از دستگیری اعضای باندی که شبانه اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو های پارک شده شهروندان ساکن در خیابان سپیده می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۳۹۰

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) گفت: نیمه های شب گذشته ماموران دایره پیشگیری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو، لوازم و محتویات خودرو، حین گشتزنی در خیابان «سپیده شمالی» به چند جوان که در حال پرسه زنی و ولگردی بودند مشکوک شده و از آنجاییکه احتمال می دادند متهمان به احتمال قوی اعضای باند سرقت لوازم خودرو باشند در صدد دستگیری آنان برآمدند.

وی افزود: در حالیکه ماموران لحظه به لحظه به منظور توقف و دستگیری متهمان به آنان نزدیک می شدند متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد با اجرای طرح مهار و به کمک چند تیم گشتی مستقر در سطح حوزه استحفاظی متهمان به سرعت دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های فنی قرارگرفتند.

سرهنگ علیرضا حیدری اظهارداشت:در بازجویی های فنی مشخص شد متهمان که هشت جوان به نامهای «اکبر.د»، «حسین.د»، «برات.ح»، «مهدی.ش»، «عبدالرضا.ش»، «محمدرضا.ش»، «محمد.ر» و «شهرام. ع» می باشند همگی از سارقان حرفه ای لوازم و محتویات داخل خودرو هستند.

رییس کلانتری 153شهرک ولیعصر (عج) تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها