دیروز زنان مسلمان 85 کشور جهان که برای حضور در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی به جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند در دومین روز این اجلاس به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند؛ زنانی از کشورهای تونس، مصر، لیبی، بحرین، یمن، عراق، افغانستان و بسیاری کشورهای دیگر که آوردن نام همه آنها ممکن نیست.
کد خبر: ۴۸۶۸۰۰

بعضی از این زنان به کشورهایی تعلق داشتند که مردمشان بتازگی با انقلاب‌هایی روبه‌رو شده‌اند. انقلاب‌هایی که ناشی از بیداری اسلامی است و در بعضی کشورها نظیر مصر و لیبی و تونس، این انقلاب‌ها به پیروزی رسیده و در برخی دیگر نظیر بحرین، انقلابشان همچنان ادامه دارد.

همه اینها فارغ از این‌که کشورشان بیداری اسلامی را تجربه کرده یا نه، دیروز به دیدار رهبر کشوری رفتند که بیش از 30 سال پیش انقلابی از جنس انقلاب این روزها در کشورهای منطقه و شمال آفریقا را تجربه کرده‌ است.

جمهوری اسلامی ایران که در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید در طول 33 سال گذشته، فراز و نشیب‌ها و فشارهای زیادی را تحمل کرده است، اما هرگز از آرمان‌های نخستین خود فاصله نگرفته است که بخش مهمی از این اتفاق به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باز می‌گردد؛ رهبری که در بخش عمده‌ای از حیات جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های خود این انقلاب را از گزندهای مختلف حفظ کرده است.

زنان مسلمانی که برای حضور در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی به ایران آمده‌اند، دیروز با اشتیاق به دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران رفتند و در دیدارشان، علاقه خود را به ایشان به اشکال مختلف ابراز کردند.

دست‌نوشته‌هایی که بسیاری از زنان به دست داشتند نمونه‌ای از ابراز علاقه‌ زنان مسلمان به رهبر معظم انقلاب بود؛ دستنوشته‌هایی که متونی با زبان‌های مختلف انگلیسی، عربی، ترکی بر آنها نقش بسته‌ بود.

یکی از بانوان ترک نوشته‌ است: خونمان فدای رهبر.

چند نفر روی چند تکه کاغذ عبارت «ما همه ارتش توایم» را روی دست بلند کرده‌اند.

دیگری به زبان انگلیسی «عشق ما رهبر» را نوشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها