پلیس انگلیس در پی شناسایی دو سارقی است که با ادعای این که کارمند اداره آب هستند وارد منازل افراد مسن شده و از آنها سرقت می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۶۷۷۳

خانم اسمیت 90 ساله که به تنهایی زندگی می‌کند و بسختی راه می‌رود پس از آن‌که دو مرد ادعا کردند از اداره آب هستند آنها را به خانه راه داد تا بتوانند کنتور آب را بخوانند و خودش به اتاقش بازگشت.

دو جوان که چهره‌های آنها در دوربین مداربسته مجتمع مسکونی ثبت شده چند دقیقه بعد بدون هیچ حرفی خانه را ترک کردند و خانم اسمیت با تصور این که کارشان تمام شده آنها را دنبال نکرد.

چند روز بعد دختر خانم اسمیت با شنیدن ماجرا به آن مشکوک شد و با بررسی خانه مادرش متوجه شد 500 پوند پول نقد او به سرقت رفته است.

به‌دنبال انتشار خبر شکایت خانم اسمیت از ماموران قلابی آب، پلیس اعلام کرد در طول دو هفته، سه مورد دیگر از این سرقت‌ها به آنان گزارش شده که همگی از افراد مسن بوده و آنها در تلاش هستند از روی فیلم‌ها، سارقان را شناسایی کنند.

یکی از مالباختگان مسن به پلیس گفته است دزدان بی‌معرفت کیف پول او را برده‌اند که در آن اولین عکس مشترک او و همسر متوفایش در آن بود که برایش ارزش تاریخی دارد و ای‌کاش دزدان لااقل این عکس را به او برگردانند.(جام جم - ضمیمه تپش) (رویترز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها