فتح الله‌زاده: امیدوارم تا 2 روز آینده کاپیتان تیم ملی را به خدمت بگیریم

«توزی» استقلالی شد، آبی‌ها چشم ‌انتظار نکونام

تکاپوی استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظرش در شرایطی همچنان ادامه دارد که بنا به قانون جدید لیگ، آبی‌ها تنها قادر به جذب تنها سه بازیکن بالای 23 سال هستند، سه بازیکنی که هواداران آبی دوست دارند دست کم یکی از آنها محمدرضا خلعتبری یا جواد نکونام باشد.
کد خبر: ۴۸۵۵۶۵

استقلال که تاکنون سیدمهدی رحمتی، محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، میثم حسینی، علی حمودی، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، فریدون زندی، جی‌لوید ساموئل، ایمان مبعلی، میثم بائو، میلاد میداوودی، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و امین منوچهری را به عنوان 18 بازیکن بالای 23 سال خود در فصل آتی انتخاب کرده است خیلی دوست دارد این فهرست را با سه ستاره ببندد. البته در این فهرست حضور کیانوش رحمتی با اگر و اماهایی مواجه بود اما دیروز خبر رسید که قلعه‌نویی پذیرفته این بازیکن در استقلال باقی بماند.

در این شرایط و در حالی که علی فتح الله‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس جدایی مجتبی جباری را از جمع آبی‌ها قطعی دانست و برای او آرزوی توفیق کرد، ظاهرا دست آبی‌ها به محمدرضا خلعتبری نیز نخواهد رسید. بازیکنی که گفته می‌شود به پرسپولیس پیشنهادی در حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان ارائه کرد تا محمد رویانیان در پروسه جذب او عقب‌نشینی کند و این ستاره ملی‌پوش در دوراهی استقلال و سپاهان قرار بگیرد.

در این باره یک منبع آگاه در باشگاه استقلال به جام‌جم گفت: خلعتبری پیشنهادی در حدود دو میلیارد تومان روی میز فتح‌الله زاده گذاشته و با این مبلغ بعید است او آبی‌پوش شود، مگر این‌که مبلغ پیشنهادی خود را بشدت کاهش دهد که در آن صورت سر و کله پرسپولیسی‌ها هم دوباره پیدا می‌شود.

در همین حال به نظر می‌رسد دست آبی‌ها و قرمزها از خلعتبری کوتاه می‌ماند، چرا که او به سپاهان نزدیک شده است.

اما آیا جوادنکونام به استقلال می‌پیوندد، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال گفت: توافق ما با نکونام این طور شد که او از اوساسونا رضایتنامه بگیرد و او هم قول داد که اگر این اتفاق بیفتد، فقط برای استقلال بازی کند. در یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود چون ما فرصت دیگری نداریم. البته ما راضی نیستیم نکونام برای گرفتن رضایتنامه از اوساسونا مبلغ هنگفتی پرداخت کند و به همین دلیل قرار شد اگر مبلغ رضایتنامه معقول بود این اتفاق رخ دهد. به نکونام گفتیم درصدی از مبلغ رضایتنامه او را پرداخت می‌کنیم. به هر حال در صورتی که او نتواند با مسئولان باشگاه اوساسونا به توافق برسد ما برای فصل آینده منتظر حضور نکونام در تیم استقلال خواهیم بود.

رودریگو توزی در استقلال

در این شرایط دیروز گفته شد که استقلال با رودریگو توزی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده و قرارداد داخلی بسته است. هافبک 29 ساله برزیلی که با زدن 8 گل برای قرمزپوشان تبریزی یکی از ارکان موفقیت قلعه‌نویی در آذربایجان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها