حادثه در جهان

خودکشی مادربزرگ بعد از قطع دستان نوه

مادربزرگ چینی پس از این‌که دستان نوه‌ هشت ماهه‌اش را قطع کرده بود، اقدام به خودکشی کرد و اکنون با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.
کد خبر: ۴۸۳۹۱۰

بنابر اعلام پلیس محلی ایالت شاندونگ چین، این حادثه زمانی اتفاق افتاد که والدین این نوزاد او را به مادربزرگش سپرده و به محل کارشان رفتند. هنگام بازگشت وقتی قصد تحویل گرفتن فرزند خود را داشتند، دیدند هر دو دست دختر هشت ماهه‌شان قطع شده و مادربزرگش نیز خودکشی کرده و کنار وی افتاده است.

در پی این حادثه، کودک به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان پس از 12 ساعت تلاش، موفق شدند دستان این دختر را به بدنش پیوند بزنند اما از موفقیت‌آمیز بودن این عمل اطمینان ندارند. مادربزرگ کودک نیز در بیمارستان بستری است و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. ‌/‌ ایسنا

اسیدپاشی روی دامادهندی

مرد هندی برای حذف رقیب عشقی‌اش، روی داماد در روز عروسی‌اش اسید پاشید.

بنابر اعلام پلیس اوتار پرادش هند، راجارام مدت چهار سال بود که قصد ازدواج با دختری را داشت اما مخالفت‌های خانواده دختر مانعی برای ازدواج آن دو بود.

به این ترتیب وقتی تلاش‌هایش برای متقاعدکردن خانواده این دختر نتیجه‌ نداد و آنها نیز تصمیم گرفتند دخترشان را به عقد مرد دیگری درآورند، با ریختن اسید روی صورت داماد در مراسم جشن عروسی، مانع این ازدواج شد. آرویند ـ داماد جوان ـ بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما به‌رغم تلاش پزشکان، یکی از چشمانش را از دست داد.

مهمان‌های عروسی مرد اسیدپاش را پیش از فرار دستگیر کرده و او را تحویل پلیس دادند. تحقیقات تکمیلی از این مرد اسیدپاش ادامه دارد. / ایسنا

دستگیری 104 متهم به سوء‌استفاده جنسی از کودکان آمریکایی

پلیس فدرال آمریکا در عملیاتی گسترده توانست 79 کودک را از چنگال سوء‌استفاده‌کنندگان جنسی از کودکان نجات دهد. در این عملیات دو روزه نیروهای پلیس فدرال آمریکا همراه نیروهای پلیس محلی توانستند این تعداد کودک را نجات دهند و حدود 104 متهم را دستگیر کنند.

به گفته کوین پرکینز، مسئول بخش مبارزه با جرائم سایبری پلیس فدرال آمریکا، سوء‌استفاده‌های جنسی از کودکان مهم‌ترین تهدید برای کودکان آمریکایی محسوب می‌شود. این کار جرمی خشونت‌بار و تاسف‌آور است و تمام تلاشمان این است متهمان را دستگیر و مجازات کنیم.

پرکینز گفت: متهمان با اغفال کودکان خانواده‌های مشکل‌دار، دست به این سوء‌استفاده‌ها می‌زنند و قربانیان خود را تهدید می‌کنند درصورتی که با آنان همکاری نکنند، کشته خواهند شد./ ایسنا

18 کشته در رانش زمین

به دنبال باران‌های سیل‌آسیا و رانش زمین در شرق اوگاندا، دست‌کم 18 نفر جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مقامات داخلی اوگاندا، تاکنون مرگ 18 نفر در دو روستای کوچک در مناطق شرقی این کشور تایید شده است، اما با گسترش جستجوها، احتمال افزایش تلفات وجود دارد. مقامات محلی این دو روستا تعداد ساکنان هرکدام از این روستاها را حدود 80 نفر تخمین زده‌اند. چندگروه امداد و نجات پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند تا افراد گیر افتاده میان گل و لای را پیش از کشته‌شدن نجات دهند. ‌/‌ ایسنا

مادر خشمگین، فرزندانش را کشت

مادر روسی با پرت‌کردن دو فرزند خردسالش از طبقه پانزدهم ساختمان، آنها را به قتل رساند.

پلیس مسکو پس از دستگیری این مادر اعلام کرد: گالینا 30 ساله با این ادعا که از رفتارهای کودکانه دو پسر چهار و هفت ساله‌اش خسته شده بود، به زندگی آنها پایان داد.

همسایه‌های این خانواده پس از شنیدن صدای سقوط این دو کودک، موضوع را به پلیس و نیروهای امداد اطلاع دادند، اما پیش از رسیدن آنان این دو پسربچه فوت کردند.

این زن پس از دستگیری گفت: از فرزندانم خسته شده بودم و تصمیم گرفتم از دست آنان خلاص شوم.

پلیس تا تکمیل‌شدن روند بررسی، این زن را برای معاینات روانپزشکی به بیمارستان منتقل کرد.‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها