چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیروز با چند شگفتی آغاز شد. در اولین روز از هفته نخست که تحت عنوان هفته بعثت و گرامیداشت شهدای 17 شهریور
کد خبر: ۴۸۰۹۶
برگزار می شود 2 پیروزی و 3 تساوی ثبت شد و دیدار ملوان و فجر نیز به دلیل شرایط نامساعد زمین و بارندگی شدید و طوفان در انزلی برگزار نشد. در نوشهر که تقریبا شرایط مشابهی با انزلی داشت ، بازی 2 تیم شموشک و صبا باتری به تساوی 2-2 ختم شد. محمد جبارپور (64) و اسفندیار محسنی (84) برای میزبان و ستار همدانی (28 و 35) برای میهمان گل زدند. در فولادشهر اصفهان ، ذوب آهن مقابل تیم ابومسلم شکست خورد. آندرانیک تیموریان (20) برای ابومسلم گل زد. به گزارش خبرنگار ما از اصفهان تیم میزبان فرصت های بی شماری را از دست داد. در تهران ، پیکان و پگاه در ورزشگاه ایران خودرو به تساوی بدون گل رسیدند اما در ورزشگاه حافظیه شیراز یک نتیجه عجیب رقم خورد و برق با نتیجه 2بر یک تیم پاس ، قهرمان فصل قبل را شکست داد. ستار زارع (47 پنالتی) و محمد امیری (64) برای برق و جواد نکونام (67 پنالتی) برای پاس گل زدند. سرانجام در تهران دیدار آبی پوشان تهران و اهواز به تساوی یک - یک انجامید تا شگفتی های هفته نخست کامل شود. در این دیدار نیکبخت (39) برای استقلال تهران و احمد آل نعمه (46) برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

جنگ فولادها در اهواز و اصفهان

بازیهای لیگ برتر در فصل 83-84 ، دیروز با انجام 5 بازی آغاز شد و امروز با مسابقه فولاد اهواز با پیروزی و فولاد مبارکه سپاهان با سایپا پیگیری می شود. در اهواز فولاد و پیروزی رودرروی هم قرار می گیرند ؛ تیمهایی که روزی از یک خانواده بودند و حالا وجوه افتراق فراوانی پیدا کرده اند. این 2 تیم فصل پیش 2 پیروزی مشابه یک بر صفر را در بازیهای رودررو به دست آوردند. پیروزی در هفته سیزدهم در تهران با گل دقیقه 67 علی دایی فولاد را شکست داد و فولاد در هفته پایانی لیگ برتر فصل قبل با گل دقیقه 65 علی موسوی موفق به شکست پیروزی شد. پیروزی با توجه به مشکلات فراوانی که پیش روی این تیم بود ، راهی اهواز شده ولی زیاد هم ناامید نیست . نزدیکان این تیم معتقدند اگر زوبل به نتایج درخشانی در 5 هفته نخست دست نیابد ، از سمت خود برکنار خواهد شد. باید دید شروع زوبل در پیروزی چگونه است . در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان نیز فولاد مبارکه سپاهان میزبان سایپاست. در هفته دوم لیگ فصل قبل این 2 تیم در اصفهان به تساوی یک - یک رسیدند (یوسفی و بزیک گل زدند) و در هفته پانزدهم در تهران پیروزی 2 بر یک برای سپاهان ثبت شد (خطیبی و استپانیان برای سپاهان و یوسفی برای سایپا گلزنی کردند). هر 2 دیدار راس ساعت 17 آغاز می شود و به دلیل حضور 3 تیم مدعی پیروزی ، سپاهان و فولاد در بازیهای امروز ، پیش بینی می شود بازیهای جذابی باشد.

طوفان بازی را لغو کرد

قرار بود در نخستین روز از لیگ برتر جدید ، 6 بازی برگزار شود که یکی از این دیدارها لغو شد. ساعت 10:30 دیروز محمد ریاحی ، نماینده فدراسیون فوتبال نمایندگان 2 تیم ملوان بندرانزلی و فجر شهید سپاسی را خواست و با ارائه استعلام اداره هواشناسی به آنها ، اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد زمین ، شدت بارندگی و طوفان در انزلی و تداوم آن تا شب ، بازی 2 تیم برگزار نمی شود. دیروز نوشهر نیز شرایط مشابهی با انزلی داشت اما نمایندگان فدراسیون رای به برگزاری دیدار شموشک و صباباتری دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها