وقتی کامرون نمی تواند تا سه بشمرد

دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا تاکنون مرتکب گاف های زیادی شده که رسانه های این کشور با آب و تاب آنها را گزارش می دهند.
کد خبر: ۴۷۹۸۲۰

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیوید کامرون به همراه همسرش سامانتا و سه فرزندش برای صرف ناهار یکشنبه به رستوران پلاگ این، یک پاب در باکینگهام‌شایر رفتند.

پس از صرف غذا دیوید و سامانتا دختر هشت سالشان را در رستوران جا گذاشته و خود به خانه بازگشتند. شاید این از عوارض پرخوری ناهار روز یکشنبه بوده باشد.

روزنامه سان ضمن افشای این فراموشی نخست وزیر و همسرش نوشت: انها پس از صرف با دو اتومبیل جداگانه به خانه خود در چکرز بازگشتند. جناب نخست وزیر به همراه محافظانش در یک اتومبیل و سامانتا به همراه آرتور شش ساله و فلورانس 22 ماه  با یک اتومبیل دیگر روانه خانه شدند. هر یک  از آن دو تصور می کردند که نانسی هشت ساله همراه دیگری است.

کارکنان رستوران  نانسی را داخل توالت ها پیدا کرده و بلافاصله او را شناختند.اما یک مشکل وجود داشت" هیچ یک از کارکنان نمی توانست شماره تلفن دیوید کامرون را در راهنمای تلفن یافته تا به او خبر دهند : جناب نخست وزیر دخترتان را در رستوران جا گذاشته اید".

سرانجام در خانه دیوید و سامانتا متوجه غیبت دخترک شده و پدر خانواده با محافظان دوباره به سوی رستوران پلاگ این بازگشت تا کودک جا مانده را به خانه بیاورد.

اکنون این پرسش توسط روزنامه سان مطرح شده است: چگونه نخست وزیری که نمی تواند تا سه بشمرد و تعداد بچه هایش را محاسبه کند ، قادر به اداره اقتصاد کشورخواهد بود؟ مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها