مسئول ستاد اعتکاف استان همدان گفت: پیش بینی ما بر این است که در اعتکاف سال جاری در استان بیش از 15 هزار نفر شرکت کنند.
کد خبر: ۴۷۶۸۸۲

"مهدی صلواتیان" مسئول ستاد اعتکاف استان همدان با اشاره به آغاز ایام‌البیض اعتکاف، اظهار کرد: در حال حاضر 70 مسجد در استان همدان در راستای میزبانی معتکفین آماده شده است.

وی افزود: از 70 مسجد آماده شده در سطح استان 10 مسجد مربوط به شهرستان همدان، قهاوند، جورقان و مریانج است.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان با اشاره به استقبال کثیر مردمی از اعتکاف در همدان، عنوان کرد: پیش‌بینی ما بر این است که در اعتکاف سال جاری در استان بیش از 15 هزار نفر شرکت کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس تجربه سال‌های گذشته، 70 درصد شرکت‌کنندگان اعتکاف همدان را برادران و 30 درصد را نیز خواهران تشکیل می‌دهند.

صلواتیان با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنی اعتکاف همدان از امروز تا دهم خرداد ماه، افزود: ثبت نام حضوری نیز از یازدهم تا سیزدهم ماه جاری در مکان مسجد جامع همدان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام اعتکاف در سال گذشته 18 هزار تومان بوده است، عنوان کرد: این هزینه در سال جاری به 22 هزار تومان افزایش یافته است که این افزایش قیمت با توجه به هزینه‌های موجود طبیعی است.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان ابراز داشت: در راستای خدمت‌رسانی مورد نظر به معتکفین برای کل مساجد استان بیش از 500 خادم فعالیت می‌کنند که دو سوم این تعداد را خادمان خواهر تشکیل می‌دهند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها