همایش «به بزرگی یک زن»

زنان برتر تهران تجلیل می‌شوند

خانه شهریاران جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام روز زن همایشی را با عنوان «به بزرگی یک زن» برگزار می کند.
کد خبر: ۴۷۳۲۴۰

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام روز زن، همایشی را با عنوان «به بزرگی یک زن» برگزار می کند.

این همایش با هدف تجلیل و تکریم زنان برتر شهر تهران، روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 از ساعت 10 تا 13 در محل پارک شهر، تالار سنگلج برگزار می شود.

از مهمانان این همایش می توان به نگار جواهریان بازیگر فیلم هایی چون طلا و مس و یه حبه قند در حوزه هنر و سینما، دکتر معصومه آباد عضو محترم شورای شهر تهران در حوزه سیاست، مهدیه الهی قمشه ای در حوزه شعر و ادب، شادی پریدر عضو تیم ملی شطرنج ایران و دارای درجه استاد بزرگی در حوزه ورزش، طوبی احمدی مخترع جوان در حوزه علمی، پریسا پروشانی دارای دو مدرک دکترا از دانشگاه سوربن فرانسه و متخصص تحقیقات کمی و کیفی ایران و فرانسه در حوزه زن کارآفرین برتر، دکتر محسنی مبلغ دینی و همسر محترم شهید بروجردی اشاره کرد.

سید محمد هادی ایازی معاونت محترم امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و نرگس معدنی پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران به عنوان مهمانان ویژه در این همایش حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها