منابع خبری از ناپدیدشدن یک فروند هواپیمای جدید شرکت «سوخو» روسیه در آسمان اندونزی خبر دادند. به گزارش شبکه الجزیره، مقامات اندونزی اعلام کردند یک فروند هواپیمای مسافری شرکت روسی سوخو با 44 سرنشین در جنوب جاکارتا پایتخت اندونزی از صفحه رادار ناپدید شده است.
کد خبر: ۴۷۲۹۵۲

بنا بر این گزارش، این هواپیما در حال پرواز آزمایشی بوده و سرنشینان آن را تجار اندونزیایی و مقامات سفارت روسیه تشکیل می‌دادند.

این گزارش افزود: این پرواز با هدف نمایش مدل جدید شرکت سوخو به خریداران آسیایی بوده که 30 دقیقه طول کشید و ارتباط هواپیما ساعت 40/14 (به وقت محلی) با برج مراقبت قطع شد.

تلاش‌ها برای یافتن این هواپیما ادامه دارد و به همین منظور تیم‌های نجات و گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند. ارتش اندونزی اعلام کرده به احتمال فراوان این هواپیما سقوط کرده است./ فارس

دستگیری زن آدمکش در مکزیک

پلیس مکزیک اعلام کرد یک زن تبهکار و قاچاقچی را که تاکنون 20 نفر را به قتل رسانده، دستگیر کرده است.

این زن تبهکار که عضو گروه تبهکاری موسوم به «زتاس» است، همراه 6 مرد و زن دیگر عضو این گروه در یکی از شهرهای شمالی مکزیک دستگیر شده است.

ماریا جیمنز که 26 سال دارد، برای آدمکشی هر ماه 1700 دلار دستمزد دریافت می‌کرده است.

این زن جنایتکار به سرقت خودرو و آدم‌ربایی نیز متهم شده است./ واحد مرکزی خبر

دیپلمات ژاپنی با پیچ‌گوشتی به همسرش آسیب می رساند

معاون کنسولگری ژاپن در سانفرانسیسکو درآمریکا به اتهام خشونت خانگی علیه همسرش دستگیر و به قید وثیقه آزاد شد.

یوشیاکی ناگایا، معاون کنسولگری ژاپن به دلیل ارتکاب 17جرم از جمله 13 مورد خشونت خانگی علیه همسرش متهم شناخته شد. این مرد 32 ساله که به هیچ یک از اتهامات وارده اعتراف نکرده، با پیچ‌گوشتی به همسرش آسیب رسانده و دندان او را نیز کشیده است.

این جرایم که از ضرب و جرح شروع و به کشیدن دندان ختم شده، باعث شد تا همسر این مرد با پلیس تماس بگیرد. مقامات محلی سانفرانسیسکو، با اعلام این‌که متهم این جرایم را بین ژانویه 2011 و مارس 2012 میلادی مرتکب شده است، بیان کردند: متهم با قید وثیقه 350 هزار دلاری آزاد شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در صورت تاییدشدن اتهامات این مرد، او به 20 سال حبس محکوم خواهد شد./ ایسنا

تولد نوزاد عجول در رستوران

مدیر رستورانی در ایالت «انتاریو» کانادا، از وضع حمل یک زن باردار در رستورانش خبر داد.

به گفته «هایز» مدیر این رستوران، این زن پیش از انتقال به بیمارستان، با کمک 2 نفر از کارکنان رستوران، فرزندش را به دنیا آورد.

هایز گفت: این زن که وضعیت مناسبی نداشت یکباره شروع به فریادزدن کرد. همه چیز به سرعت پیش رفت و پس از مدت کوتاهی صدای گریه نوزاد بلند شد.

یکی از مشتریان رستوران که شاهد این ماجرا بود، گفت: نیروهای امداد زمانی به رستوران رسیدند که با کمک 2 نفر از کارکنان به این زن باردار، دخترش به دنیا آمده بود.

به گزارش یونایتدپرس، وضعیت جسمانی مادر و دخترش خوب گزارش شده است./ ایسنا

مرد هوسران، زن و دخترش را سوزاند

مرد هوسران هندی که قصد داشت برای بار سوم ازدواج کند وقتی با مخالفت همسرش مواجه شد، او و دخترش را به آتش کشید.

به گفته پلیس محلی شهر «بنگالور»، همسر دوم این مرد زمانی که از تصمیم همسرش برای ازدواج مجدد آگاه شد با او مخالفت کرد اما این مرد او و دختر 18 ماهه‌اش را سوزاند.

به گفته پلیس، دختر این مرد بر اثر شدت سوختگی فوت کرد؛ اما زنش با 80 درصد سوختگی در بیمارستان بستری شد. یکی از همسایه‌های این خانواده گفت: با فریادهای این مادر و دختر که در آتش می‌سوختند، به سرعت با پلیس و نیروهای امداد تماس گرفتیم.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، بنابر اعلام پلیس، متهم پس از ارتکاب این جنایت همراه والدین و برادرش متواری شد و تحت تعقیب است. / ایسنا

آتش‌سوزی در فیلیپین 17 کشته برجا گذاشت

آتش‌سوزی در یک فروشگاه زنجیره‌ای 3 طبقه در فیلیپین 17 کشته برجا گذاشت.

این آتش‌نشانی سحرگاه روز چهارشنبه روی داد و 17 کارمند این فروشگاه که در خواب بودند در آتش سوختند. سازمان آتش‌نشانی فیلیپین اعلام کرد 21 کارمند زن در آتش گرفتار شده بودند که 3 نفر از آنها با پریدن از پنجره طبقه دوم نجات یافتند و یک نفر دیگر هنوز ناپدید است.

مسوولان آتش نشانی اعلام کردند این افراد به علت غلظت شدید دود نتوانستند در خروج اضطراری را پیدا کنند. نجات یافتگان این حادثه گفتند که به این علت که آتش‌سوزی در پی انفجاری شدید آغاز شد، آنها از خواب بیدار شدند و توانستند به‌موقع فرار کنند. / واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها