فیلم تب برفکی ساخته کاظم معصومی که یکی از جوایز جشنواره مسکو را از آن خود کرد، جمعه روی آنتن می‌رود

تلویزیون، اردیبهشت را با پخش 23 فیلم به نیمه می‌رساند

شبکه‌های مختلف سیما پخش 23 فیلم سینمایی را برای آخر هفته بینندگان خود در نظر گرفته‌اند. فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «چک برگشتی»، «دفتردار»، «سومین ستاره»، «خمره»، «رقابت نقاشی»، «مستاجر»، «فرزند خوانده»، «سربازرس مونتالبانو»، «عصر اژدها»، «پل»، «رژه طولانی من»، «تبعیض»، «شرلوک هلمز»، «اپیدمی تاریخی»، «روزی روزگاری آناتولی»، «آستریکس گالی »، « دکل حفاری»، « مروارید اژدها»، «زانیار»، «تب برفکی»، «سین هشتم»، «گربه آوازه‌خوان» و «اسپاگتی در هشت دقیقه» امروز و فردا از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۲۶۵

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم با بازی امیر جعفری، ریما رامین‌فر، هومن برق‌نورد و... سریال چک برگشتی نوروز امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و اکنون شبکه یک از این سریال، فیلمی را تدوین کرده که امشب ساعت 22 روی آنتن خواهد رفت.داستان چک برگشتی در مورد لطیف است که از همسرش جدا شده و به خاطر این که نتوانسته مهریه وی را پرداخت نماید به زندان افتاده است و...

فیلم سینمایی «دفتردار» به کارگردانی لوئیس بلان گو، محصول سال 2009 کانادا، فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم آمده: مارتین بیشاپ پسرجوانی است که پس ازفوت پدرش تصمیم می‌گیرد در یکی از اردوگاه‌های ریل‌سازی مشغول به کارشود و...

فیلم سینمایی «سومین ستاره» به کارگردانی هاتی دالتون محصول سال 2010 انگلیس جمعه 15 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه دو

فیلم سینمایی «خمره» به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی خسرو سینایی، امروز ساعت 30/14 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی بهزاد خداویسی می‌بینیم: خمره آب مدرسه‌ای در حاشیه کویر می‌شکند و زنی از اهالی روستا تصمیم می‌گیرد که این مشکل را حل کند و...

شبکه 2 برای فردا ساعت 30/17 فیلم سینمایی «رقابت نقاشی» را برای پخش در نظر گرفته است.داستان این فیلم درباره مسابقه‌ای است که در مدرسه برگزار می‌شود. در این مسابقه بهترین نقاشی و اثر انتخاب و به برنده جایزه‌ای داده می‌شود.

فیلم سینمایی «مستاجر» جمعه 15 اردیبهشت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مستاجر داستان مجید و مریم زوج جوانی است که تازه ازدواج کرده‌اند. مجید از نظر فکری با پدرش اختلاف دارد، به همین خاطر خانه‌ای مستقل اجاره می‌کند، ناطق صاحبخانه شرط کرده که مستاجرها بچه‌دار نشوند.عبدالرضا اکبری و مهشید افشارزاده در فیلم سینمایی «مستاجر» به کارگردانی رحیم رحیمی‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

فیلم سینمایی « فرزند خوانده» امروز ساعت 30/11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود. تونی کولت و موریس کولد درفیلم سینمایی «فرزند خوانده» به کارگردانی جاناتان لیومن محصول سال 2011 کشور انگلیس بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال 2011ـ1999 ایتالیا هم امروز ساعت 17 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

همچنین امروز ساعت 20 فیلم سینمایی «عصر اژدها» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. دنی گلاور و وینی جولز در فیلم سینمایی «عصراژدها» به کارگردانی ریان لیتل و تهیه‌کنندگی مک کی دینز و استیو ای، محصول سال 2011 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پل» امروز ساعت 30/23 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این فیلم را فریدون جیرانی تهیه کرده و کارگردان آن سینا پاکروان است.داستان فیلم درباره محله‌ای است که دچار مشکل شده و سه پسربچه برای حل مشکل محله دست به کار می‌شوند. مجید مظفری، شقایق فراهانی و داریوش کاردان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «رژه طولانی من» به کارگردانی یانگ جون محصول 2010 چین، فردا ساعت 20/11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

جمعه 15 اردیبهشت ساعت 30/14 فیلم سینمایی «تبعیض» به کارگردانی پاراکاش جی‌ها، محصول 2011 هند در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «شرلوک هلمز» نیز فردا ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم می‌بینیم: در اتفاقی عجیب کشتی سلطنتی حامل محموله خزانه‌داری در چنگال یک هیولای بزرگ در کانال لندن گرفتار می‌شود...

شبکه چهار

فیلم سینمایی «اپیدمی تاریخی» به کارگردانی رجیس وارگنیر و با بازی ماریان گیلیان، جوز گارسیا و لوکاس بلواکس، امروز ساعت 30/15 از شبکه چهار سیما بازپخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «روزی روزگاری آناتولی» فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره قاتلی است که پس از پیگیری پرونده‌اش با پلیس راهی دشت‌های آناتولی می‌شود تا محل قتل را به آنها نشان دهد. این فیلم سینمایی به کارگردانی نوری بیلگه جیلان محصول 2011 ترکیه است.

شبکه تهران

انیمیشن «آستریکس گالی» به کارگردانی رنه گوچینی و آلبرت اودرزو محصول 1967 کشورهای بلژیک و فرانسه، امروز ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

30 دقیقه بامداد فردا، فیلم سینمایی «دکل حفاری» از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مروارید اژدها» به کارگردانی ماریو آندریا کچیو محصول 2011 کشورهای استرالیا و چین، فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم سام نیل، لی لین جین و وانگ جی بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره ماجراهای پادشاه خوش‌قلب چین است که اژدهایی افسانه‌ای باعث پیروز شدن او می‌شود.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «زانیار» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی غلامحسین محبی، از تولیدات صدا و سیمای مرکزکرمانشاه امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.این فیلم با بازی ابراهیم مرادی، مریم عطیه میرزایی و سیروس بری قصه اهالی روستایی است که فقط به منافع خود فکر می‌کند.

فیلم تلویزیونی «تب برفکی» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی جمعه 15 اردیبهشت ساعت 30/13 از شبکه شما پخش می‌شود.«تب برفکی» داستان فردی به نام شاهین را روایت می‌کند که به دلیل قاچاق مواد آرایشی تقلبی به زندان می‌افتد. کاوه سماک‌باشی، جهانبخش سلطانی، صدرالدین حجازی و علی دهکردی در فیلم تلویزیونی «تب‌برفکی» نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «سین هشتم» به کارگردانی سیداشرف طباطبایی و با بازی ایمان افشاریان، سارا کریمی و محبوبه یزدانی از تولیدات صدا و سیمای مرکز فارس امروز ساعت 15/13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم درباره خانواده‌ای شیرازی است که در لحظه تحویل سال متوجه نبود هفتمین سین می‌شوند.

فیلم سینمایی «گربه آوازه‌خوان» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی امروز ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

گفتنی است، فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «غریبه‌ها در کاپونگ»، «در حلقه»، «پرستار ویژه» و «توطئه1» امروز ساعت 15،19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان فردا ساعت 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «پسر ارشد من»، «چیزهای وحشی کجا هستند»، «پسران پرواز»، «نقطه ضعف» و «توطئه2» نیز روز جمعه 15 اردیبهشت ساعت 15/13، 15، 17، 19 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها