مرد شیادی که با شناسایی خطوط تلفن همراه بدون کارکرد با جعل سند، آنها را می‌فروخت، از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۷۵۳۴

به گزارش «جام‌جم»، بهمن سال گذشته مردی با مراجعه به ماموران کلانتری 124 قلهک با طرح شکایتی گفت: فرد یا افراد ناشناسی بدون اطلاع و با سوءاستفاده از هویت من به عنوان صاحب خط، خط تلفن همراهم را فروخته‌اند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. شاکی پرونده پس از حضور در آگاهی گفت: حدود یک سال پیش، به علت مشکل شخصی و به پیشنهاد خانواده تصمیم گرفتم مدتی تلفن همراهم را خاموش کنم. چند روز پیش یکی از دوستانم گفت اتفاقی با شماره سابقم تماس گرفته و فردی به او اعلام کرده این خط را به صورت خط صفر خریده است. زمانی که برای بررسی موضوع به یکی از دفاتر خدمات تلفن همراه مراجعه کردم، متوجه شدم فرد یا افرادی با سوءاستفاده از هویت من، خط تلفن همراهم را فروخته‌اند. در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان پایگاه سوم با شناسایی دفتر خدمات تلفن همراه محل فروش خط، در تحقیق از کارمندان این دفتر، فروشنده خط را شناسایی کردند و به این ترتیب فروشنده خط به نام پیمان 28 ساله در محله اختیاریه جنوبی شناسایی و دستگیر شد.

با اعتراف متهم 3 همدست دیگر وی نیز دستگیر و معلوم شد آنها با شناسایی خطوط تلفن غیر فعال و جعل سند اقدام به فروش اموال مردم می کردند. با به دست آمدن این اطلاعات دیگر همدستان متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها