در حادثه‌ای دیگر در بزرگراه قزوین - زنجان برخورد 2 دستگاه اتوبوس 4 کشته برجای گذاشت

16 زخمی در تصادف اتوبوس شرکت واحد با درخت

در تصادف اتوبوس شرکت واحد با یک درخت در خیابان ولیعصر(عج)‌ تهران، 16 نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۴۶۷۵۳۰

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 24/9 صبح دیروز و در بارندگی شدید تهران، یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که در خط ویژه تردد می‌کرد، دچار حادثه شد.

راننده اتوبوس که در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر در حرکت بود، برای جلوگیری از برخورد با یک عابر از مسیر خود منحرف شد و به دلیل لغزنده بودن خیابان به یک اصله درخت برخورد کرد.

در این حادثه، 16 نفر از مسافران زخمی و توسط نیروهای امدادی به 3 بیمارستان منتقل شدند.حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس در ارتباط با این حادثه گفت: پس از این تصادف، 10 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند که 3 نفر از مصدومان را به بیمارستان امام خمینی(ره)‌، 6 نفر را به بیمارستان شهدای تجریش و 7 نفر را نیز به بیمارستان طالقانی انتقال دادند.

براساس آخرین خبرها، حال مجروحان حادثه رضایت‌بخش اعلام شده است.

تصادف 2 دستگاه اتوبوس با 4 کشته

گزارش دیگری در این زمینه حاکی است، بر اثر تصادف 2 دستگاه اتوبوس در بزرگراه قزوین ـ زنجان 4 نفر کشته و 15 نفر زخمی شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با مهر در این باره گفت: برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر 2 آزادراه قزوین ـ زنجان به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس که از گیلان به تهران در حرکت بود، به علت لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، کنترل خود را از دست داده و پس از انحراف به چپ با یک اتوبوس دیگر برخورد کرده و واژگون شده است.

وی افزود: در این حادثه، 4 نفر کشته و 15 نفر نیز مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته فرمانده پلیس، لغزنده بودن جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، علت وقوع این سانحه بود.

بامداد شنبه نیز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در گیلان با یک راس اسب، 7 نفر کشته و بیش از 30 نفر مجروح شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها