اگر به‌دنبال یک نرم‌افزار قدرتمند با روش کار بسیار ساده و سرعت بالا برای مدیریت فایل‌های فشرده هستید، BetterZip را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۷۴۶۳

 نرم‌افزار BetterZip به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به استخراج اطلاعات ذخیره شده در فایل‌های فشرده، ابتدا آنها را مشاهده کنید سپس هر فایلی را که به آن نیاز داشتید استخراج کنید. به‌این ترتیب زمان زیادی را صرف استخراج همه فایل‌ها از فایل‌های فشرده نخواهید کرد و تنها اطلاعات موردنظرتان را از داخل این فایل‌ها استخراج می‌کنید.

نرم‌افزار BetterZip قابلیت استخراج اطلاعات از فایل‌های فشرده در فرمت‌های مختلف اعم از ZIP, SIT, TAR, XAR, GZip, BZip2, RAR, 7-Zip, CPIO, ARJ, LZH/LHA, JAR, WAR, CAB, ISO, CHM, RPM, DEB, NSIS, BIN, HQX را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی با کشیدن و رها کردن فایل‌های موردنظرتان درون پنجره نرم‌افزار، نسبت به ایجاد فایل‌های فشرده در فرمت‌های مختلفی همچون ZIP, TAR, GZip, BZip2, TAR, XAR, 7-ZIP, RAR نیز اقدام کنید.

خرد کردن فایل‌های حجیم به چند تکه، رمزگذاری روی فایل‌های فشرده و به‌روزرسانی فایل‌های فشرده (افزودن فایل‌های جدید یا حذف برخی از فایل‌ها) نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که با استفاده از این نرم‌افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

http://macitbetter.com/BetterZip.zip

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها