به سبب پخش برنامه‌های متنوع در نوروز

قدردانی امام جمعه یاسوج از رسانه ملی

امام جمعه یاسوج از رسانه ملی به سبب پخش برنامه های متنوع و مناسب در تعطیلات نوروز تشکر کرد.
کد خبر: ۴۶۴۳۲۰

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی با قدردانی از نقش رسانه ملی در غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ، فرهنگ سازی و آموزش شهروندی در ایام نوروز افزود : توجه مناسب به شعار امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همکاری مستمر با سازمان هواشناسی و پلیس راه و تلاش برای کاهش سوانح جاده ای ، پخش برنامه های آموزشی ، پخش اخبار متنوع داخل و خارج از کشور، پخش برنامه های سرگرم کننده ویژه کودکان و نوجوانان ، پخش برنامه های طنز ، پخش فیلم های سینمایی، پخش مجموعه های آموزنده و توجه به نیازهای قشرهای مختلف جامعه از جمله اقدامات مثبت صداوسیما در ایام نوروز بود .

وی گفت : تعداد زیادی از برنامه های تلویزیونی در ایام نوروز هم برای مسافران و هم برای افرادی که در شهر خود اقامت داشتند ، سرگرمی بسیار سالمی فراهم کرد .

نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی هم گفت : صداوسیما در نوروز 1391، سعی کرد با ارائه برنامه های متنوع ایام خوشی را برای مردم ایران فراهم کند.

بزرگواری با اشاره به عملکرد صداوسیما درخصوص مطالبه رهبری از مردم و مسئولان در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گزارش سفر راهیان نور و پخش اخبار در ایام نوروز هم گفت : پخش گزارش های مستقیم از کاروان های راهیان نور و ارائه اطلاعات لازم به مسافران و پخش اخبار روز کشورمان و جهان از سوی رسانه ملی جای قدردانی و تشکر دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه برنامه های متنوع صداوسیما چه در شبکه های ملی و چه در شبکه های استانی خوب بود و نشان داد که زحمات زیادی در این زمینه کشیده شده است افزود : در مجموع عملکرد رسانه ملی خوب و ستودنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها