آسمیر آودوکوویچ: هر چه در توان دارم برای جلب نظر دنیزلی انجام خواهم داد

دروازه بان جدید پرسپولیس؛ 130 هزار دلار برای 6 بازی

بعد از نمایش نه‌چندان مطمئن میثاق معمارزاده و حسین هوشیار، پرسپولیسی‌ها بالاخره با یک گزینه خارجی برای قرار گرفتن در درون دروازه این تیم به توافق رسیدند.
کد خبر: ۴۵۸۹۲۸

نام گلر جدید قرمزها «آسمیر آودوکوویچ» است که ظاهرا با مبلغ 130هزار دلار از باشگاه بوراک بانیا لوکای بوسنی راهی پرسپولیس شده است. این دروازه‌بان 30 ساله پس از آن که در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد، درباره این تصمیم خود گفت: «همه چیز ظرف مدت 2 روز انجام شد. من در نظر داشتم به یکی از تیم‌های اروپای غربی بپیوندم، اما اولین پیشنهاد قابل قبول از ایران به دستم رسید. من هم با توجه به شناختی که از فوتبال ایران داشتم تصمیم گرفتم با دعوت مسوولان باشگاه بزرگ پرسپولیس به ایران بیایم. من سابقه حضور در ایران و تبریز را دارم و مدتی در تمرینات تراکتورسازی بودم که البته خیلی کوتاه‌مدت بود، اما تجربه بدی نبود.»

این دروازه‌بان بوسنیایی که فقط در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند درون دروازه پرسپولیس بایستد با اشاره به شناختش از فوتبال ایران گفت: «از طریق اینترنت بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم و می‌دانم کیفیت فوتبال شما بالاست. از کادر فنی پرسپولیس هم شناخت خوبی دارم. انور مربی دروازه‌بان‌های این تیم را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات حرفه‌ای دنیزلی آشنا هستم. به همین خاطر هر چه در توان دارم برای جلب نظر دنیزلی انجام خواهم داد.»

آغاز تمرینات؛ بدون دنیزلی

دور جدید تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس در حالی از دیروز آغاز شد که خبری از مصطفی دنیزلی در ورزشگاه درفشی‌فر نبود.معمارزاده، هوشیار، هاشمیان، مهدوی‌کیا، بادامکی، نصرتی، نوروزی، کنعانی، شیری، آقازمانی، ممدوتال، محمد، کاظمیان، پولادی و نورمحمدی 15 بازیکنی بودند که در تمرینات روز گذشته قرمزها شرکت کردند. شیث رضایی هم البته در محل تمرین حاضر بود، اما در غیاب دنیزلی اجازه تمرین پیدا نکرد.در این میان گفته می‌شود سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس که برای تعطیلات به کشورش سفر کرده، از امروز مراحل آماده‌سازی سرخپوشان را زیرنظر خواهد گرفت. ایمون زاید، مهرداد اولادی و دروازه‌بان جدید هم در تمرین دیروز حضور نداشتند که به نظر می‌رسد زاید و دروازه‌بان بوسنیایی از امروز در تمرینات حاضر شوند. حضور اولادی در تمرینات گروهی هم منوط به نظر کادر پزشکی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها