دزدهای مسلح پس از سرقت احشام پیرمرد 74 ساله، لباس‌های او را از تنش درآورده و در سوز سرما پیکر نیمه جان او را در بیابان رها و فرار کردند.
کد خبر: ۴۵۸۸۶۳

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت احشام در شهرستان‌های مختلف استان، موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در جستجوی سارقان بودند که اطلاع یافتند آنان پس از سرقت چند رأس احشام پیرمرد 74 ساله، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و برای این که مالباخته موضوع را به پلیس خبر ندهد، لباس‌هایش را از تنش درآورده و با تهدید سلاح، او را مجبور به پیاده‌روی 17 کیلومتری در سرمای شدید بیابان‌های اطراف کرده‌اند. سپس، پیکر نیمه جان او را در یکی از شهرستان‌های استان رها ساخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: 24 ساعت پس از این حادثه، تیم‌های ویژه‌ای از کارآگاهان در ادامه تحقیقات، سرنخ‌های مهمی از سارقان به دست ‌آوردند که منجر به شناسایی و دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان مسلح احشام شد. حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اعضای این باند، غیربومی و اهل یکی از استان‌های مجاور هستند که مدتی در استان به سرقت احشام مشغول بوده و تا زمان دستگیری بیش از 833 رأس دام به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال را به سرقت برده و در استان‌های دیگر به فروش رسانده بودند.

وی با بیان این‌که اعضای این باند همگی دارای سابقه و از مجرمان حرفه‌ای هستند، یادآور شد: از این افراد یک قبضه سلاح کمری و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز همراه مهماتش کشف و یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون حمل دام متعلق به آنها نیز توقیف شده است.

وی گفت: اعضای این باند تاکنون به 16 فقره سرقت مسلحانه احشام روستاییان اعتراف کرده و از سوی مالباختگان شناسایی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها