مسئولین قوه قضائیه از ورود برخی خبرنگاران به جلسه دادگاه فساد مالی 2 هزار و 800 میلیارد تومانی که بصورت علنی برگزار می شود، جلوگیری کردند و تنها خبرنگاران برخی خبرگزاریها را به جلسه راه دادند.
کد خبر: ۴۵۷۸۰۲

به گزارش جام جم آنلاین نخستین جلسه دادگاه فساد مالی دوهزار و 800 میلیارد تومانی از ساعت 9:30 صبح امروز شنبه با ریاست قاضی سراچ در حال برگزاری است.

در حالی که این دادگاه بصورت علنی برگزار می شود، اما از ورود خبرنگاران برخی رسانه ها به جلسه دادگاه ممانعت شد و خبرنگاران هیچ یک از روزنامه ها و سایت های خبری موفق به حضور در دادگاه نشدند و تنها خبرنگاران برخی خبرگزاریها در جلسه دادگاه حضور یافتند.

مسئولین قوه قضائیه به بهانه نبود جا و مکان، خبرنگار هیچ روزنامه و سایتی را به این دادگاه علنی راه ندادند و حتی خبرنگارانی که ساعتی جلوی دادگاه حضور یافته بودند مجبور به بازگشت شدند.

خبرنگاران جام جم آنلاین، روزنامه خراسان، روزنامه ایران و ... از جمله خبرنگارانی بودند که به رغم حضور در محل دادگاه انقلاب نتوانستند در دادگاه حضور یابند.

مسئولین قوه قضائیه به این خبرنگاران اعلام داشتند حضور در جلسه دادگاه با دعوت صورت می گیرد و ما تنها خبرنگاران برخی خبرگزاریها را دعوت کردیم.

ممانعت از حضور خبرنگاران در جلسه دادگاه در حالی صورت گرفت که بسیاری از افراد که ظاهرا جزو خانواده های متهمین بودند، در جلسه حضور یافتند.

دعوت گزینشی از رسانه ها برای پوشش اخبار این دادگاه مورد اعتراض خبرنگار واقع شد.

جلسه دادگاه فساد مالی 2 هزار و 800 میلیارد تومانی و رسیدگی به اتهامات 32 متهم با حضور متهمین و وکلای آنها از صبح امروز آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها