تیم نکونام رویای قهرمانی بارسا را برهم زد

در روزی که جواد نکونام 90 دقیقه در مرکز خط میانی اوساسونا دوید، بارسلونا شکست تلخ 3 بر 2 را مقابل این حریف به ظاهر کوچک تجربه کرد تا شانس‌هایش برای کم کردن فاصله با رئال مادرید و قهرمانی در لالیگا کمرنگ‌تر شود.
کد خبر: ۴۵۷۳۹۳

فقط 22 دقیقه کافی بود تا بازی در ورزشگاه «رینو د ناوارای» شهر پامپلونا برای پپ گواردیولا و شاگردانش به کابوس تبدیل شود. اوساسونا در حضور 18 هزار تماشاگر خودی بازی با حریف نامدارش را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به آنچه که حتی از ذهن خوشبین‌ترین هوادارانش نمی‌گذشت، رسید. آنها با گل های دقایق 4 و 22 دژان لکیچ 2 بر صفر از بارسلونا پیش افتادند و توانستند این برتری را تا پایان نیمه‌اول حفظ کنند.

بارسا در دقیقه 51 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما درست در حالی که برای زدن گل دوم فشار می‌آورد در دقیقه 56 روی یک ضدحمله سومین گل را از اوساسونا دریافت کرد تا در آستانه دومین شکست این فصل خود قرار بگیرد. این گل را رائول گارسیا وارد دروازه ویکتور والدز کرد. در ادامه بارسا توانست یکی دیگر از گل‌های خورده‌اش را با گلزنی کریستین تیو در دقیقه 73 جبران کند، اما تلاش این تیم برای به تساوی کشاندن بازی و فرار از شکست کافی نبود.

در پایان این بازی سرمربی بارسا اذعان کرد که شرایط تیمش در لالیگا بدتر از قبل شده است. پپ گواردیولا گفت: «حالا باید به دنبال آن باشیم که ابتدا از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنیم و سپس به لالیگا بیندیشیم. بارسلونا با این شکست 48 امتیازی باقی ماند و این درحالی است که رئال مادرید بدون احتساب بازی شب گذشته‌اش با 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها