سارق بازار مبل در دستان قانون

رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری سارق حرفه ای که شبانه پس از تخریب دیوار مغازه های مبل فروشی در بازار مبل یافت آباد، اقدام به سرقت می کرد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۰۵۲

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، چندی پیش تعدادی از کسبه بازار تهران به کلانتری 161 ابوذر مراجعه و شکایات خود مبنی بر سرقت از واحد های صنفیشان را تسلیم افسر نگهبان کلانتری کردند.

سرگرد حجت الله مرادی رییس کلانتری 161 ابوذر گفت:با توجه به اینکه سرقت های اخیر موجب نارضایتی و سلب امنیت برای کسبه شده بود رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران دایره تجسس قرار گرفت.

به گفته وی، پس از وصول پرونده ماموران تجسس کلانتری اقدام به تحقیقات گسترده جهت شناسایی سارقان نمودند.

چندی بعد از طریق مدار بسته یکی از مغازه ای مبل فروشی سرنخ هایی از سارق و نحوه سرقت او به دست آمد به همین منظور یک اکیپ گشت ویژه به طور نامحسوس چندین شبانه روز به طور متوالی محدوده را زیر نظر گرفتند.

رییس کلانتری 161 ابوذر اضافه کرد:سرانجام با تعقیب و مراقبت های گسترده نیمه شب بیست و دوم مرد جوانی که بعد ها در بازجویی های پلیسی خود را «مهرداد» معرفی نمود در حالیکه که  با چراغ کوچک دستی در حال دید زدن مغازه ها بود شناسایی و دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: مهراد پس از دستگیری تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که پس از بررسی مشخص شد سه سابقه سرقت از اماکن دولتی، سرقت لوازم خودرو و خودرو نیز در پرونده مجرمیت وی می باشد.

رییس کلانتری 161 ابوذر در توضیح شگرد متهم، گفت: روش سرقت متهم به این صورت بود که دیوارهای پشت مغازه ها را به اندازه ورود یک نفر تخریب می کرد و سپس وارد مغازه شده و اقدام یه سرقت می کرد.

سرگرد مرادی با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی مالباختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی نمودند، خاطرنشان کرد: پرونده متهم به طور ویژه در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها