فیلم‌هایی چون مالکوم ایکس، هیات منصفه فراری، هواشناس، آخرین سرقت و لبه تاریکی امروز و فردا پخش می‌شود

نمایش 30 فیلم در آغاز جشن‌های انقلاب

با آغاز جشن‌های دهه فجر شبکه‌های مختلف سیما هم مجموعه‌ای از فیلم‌های دیدنی را امروز و فردا پخش خواهند کرد. قرار است در تعطیلات پیش رو فیلم‌هایی چون «لبه تاریکی»، «ریشه در خون»، «پنگوئن‌ها پرواز می‌کنند»، «گلنار»، «سرقت دوجانبه»، «حرفه‌ای»، «ضربه انتقام»، «الماس منزوی»، «امیدها»، «گانتز»، «کلاس اولی‌ها»، «حرفه ایتالیایی»، «غرب وغربت»، «به رنگ نارنجی»، «مردان جاده»، «دل زدن به دریای زندگی»، «ملک پدری»، «آن سوی آرزوها»، «مالکوم ایکس»، «مرد آفتابی»، «جنگجویان رودخانه وحشی»، «قلقلک»، «آخرین سرقت»، «دادا»، «روبوت‌ها»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، هواشناس»، «بیرون از بهشت»، «تام و جری» و «هیات منصفه فراری» از شبکه‌های سیما به آنتن پخش سپرده شوند.
کد خبر: ۴۵۵۳۹۴

شبکه یک

لبه تاریکی ـ امشب ساعت 22

ریشه در خون ـ فردا ساعت 16

پنگوئن‌ها پرواز می‌کنند ـ فردا ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «لبه تاریکی» به کارگردانی مارتین کامبل امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مل گیبسون و رای وینستون آمده: تنها دختر توماس که از ماموران پلیس بین‌الملل است، در مقابل منزل پدرش مورد هدف گلوله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. توماس تصمیم می‌گیرد خود پرونده این قتل را در بوستون به دست بگیرد و قاتل را شناسایی کند.

فیلم سینمایی «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس الوند هم فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

جوانی به نام حجت که بر ضد قانون کاپیتولاسیون فعالیت می‌کند، قرار است همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. حجت در حمله ماموران کشته می‌شود، اما قبل از مرگ کیف حامل اسناد خود را به رسول می‌دهد تا به روستای کلارآباد برساند.

فیلم سینمایی «پنگوئن‌ها پرواز می‌کنند» نیز به کارگردانی ماساهیکا تسوگاوا فردا ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شـبکه دو

گلنار ـ امروز ساعت 30/14

سرقت دوجانبه ـ فردا ساعت 30/17

حرفه‌ای ـ فردا ساعت 23

فیلم سینمایی «گلنار» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی هم امروز ساعت 30/14 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

گلنار دختر یتیمی است که با مادربزرگ و پدربزرگش زندگی می‌کند. او کمی سر به هواست و غذاها بخصوص کلوچه را خوب از آب درنمی‌آورد. او یک روز در اثر یک حادثه به همراه خانم قورباغه که دنبال بچه‌هایش می‌گردد، وارد جنگل می‌شود و در آنجا به اسارت خانم و آقای خرس در می‌آید.

شهلا ریاحی، محرم بسیم، زنده‌یاد اکبر دودکار و غزل شاکری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

همچنین ساعت 30/17 فردا فیلم «سرقت دوجانبه» به کارگردانی آنتونیو و مارکو مانتی از شبکه 2 پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی جیامپائولو مورلی، سیسیلیا دازی و انریکو سیلوسترین درباره یک گروه چهارنفره است که در قالب کارگران خدماتی و نظافتی داخل یک بانک شده و شروع به گروگانگیری می‌کنند. در همین حین سه نفرهم که در ظاهر جزو مشتری‌های بانک هستند و شامل یک پیرمرد،یک مرد جوان و یک زن جوان هستند به گروگانگیرها حمله کرده و آنها را خلع سلاح می‌کنند.

ساعت 23 فردا هم فیلم سینمایی «حرفه‌ای» ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

سال 1357 تیمسارحجت در قبال وعده‌هایی که به سرگرد سهراب می‌دهد، او را مامور شناسایی سازمان دهنده‌های شورش قم و اجرای ترور تعدادی مبارز سیاسی مذهبی می‌کند. سرگرد با هماهنگی‌های لازم ماموریتش را با ترور فرمانده تیپ ویژه کماندوی ارتش در شهر قم شروع می‌کند.

فیلم سینمایی «حرفه‌ای» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و با بازی چنگیز وثوقی، پرویز پورحسینی و حسین خانی‌بیک درسال 1375 ساخته شده است.

شبکه 3

ضربه انتقام ـ امروز ساعت 15/10

الماس منزوی ـ فردا ساعت 15/10

امیدها ـ فردا ساعت 30/14

گانتز ـ فردا ساعت 19

فیلم سینمایی «ضربه انتقام» به کارگردانی چو یانگ، هم امروز ساعت 15‌‌/‌‌10 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

مردی که به نظر می‌رسد عقب‌افتاده ذهنی است تلاش می‌کند به مردم شهرش کمک کند. اما کمک کردن او به اطرافیانش ماجراهای بسیاری را پدید می‌آورد.

فیلم سینمایی «الماس منزوی» به کارگردانی پاول هریسون هم فردا ساعت 15‌‌/‌‌10 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

ساعت 30/14 فردا هم فیلم سینمایی «امیدها» از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

پسرجوانی به نام راهول با دختری ازدواج می‌کند، اما اندکی بعد متوجه می‌شود که بر اثر مصرف زیاد سیگار دچار سرطان ریه شده است، بنابراین همسرش را ترک می‌کند و در آسایشگاه بستری می‌شود. در آنجا با افراد زیادی که همگی دچار بیماری‌های غیرقابل درمانی هستند آشنا می‌شود، یکی از آنها کودکی است که خداوند عنایت ویژه‌ای به او دارد.

جوهان آبراهام و سونال سهگال در فیلم سینمایی «امیدها» به کارگردانی ناگش کوکونوور محصول سال 2010 کشور هند بازی کرده‌اند.

ساعت 19 فردا همچنین فیلم سینمایی «گانتز» به کارگردانی شینسوکه ساتو از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی « گانتز» با بازی تاکایوکی یامادا و کنیچی داستان مردی به نام گانتز است که یک سیستم هولوگرافیک طراحی کرده است. او انسان‌هایی راکه در موقعیت خلسه و زندگی نباتی قرار دارند، وارد یک مسابقه می‌کند.

شبکه 4

کلاس اولی‌ها ـ امروز ساعت 30/15

حرفه ایتالیایی ـ فردا ساعت 12

غرب و غربت ـ فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «کلاس اولی‌ها» به کارگردانی جاستین چدویک امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «حرفه ایتالیایی» هم به کارگردانی پیتر کالینسون فردا ساعت 12 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

کروکر که از زندان آزاد شده است، پس از بازگشت به زندگی عادی اش به دنبال یک کار می‌گردد. او به سراغ یکی از دوستانش به نام بوکر می‌رود. اما همسر بوکر می‌گوید که او مرده است، اما بوکر توسط فیلمی که برای دوستش به جا گذاشته، از او می‌خواهد یک ماموریت را به پایان برساند.

مایکل کین، نوئل کووارد و بنی هیل درفیلم سینمایی «حرفه ایتالیایی» محصول سال 1969 کشورهای ایتالیا و انگلیس بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «غرب و غربت» هم به کارگردانی اندی دی امونی فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه سینما4 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

آقیب در یک مدرسه انگلیسی درس می‌خواند، اما به دلیل داشتن پدری پاکستانی در مدرسه همواره مورد توهین و آزار قرار می‌گیرد. از این رو سر کلاس‌های درس حاضر نشده و وقت خود را در جایی دیگر سپری می‌کند.

شبکه تهران

به رنگ نارنجی ـ امروز ساعت 30/13

مردان جاده ـ 30 دقیقه بامداد فردا

دل زدن به دریای زندگی ـ فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «به رنگ نارنجی» به کارگردانی جورام لورسن هم امروز ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

رمکو پسر 11 ساله باهوشی است که به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد. او آرزو می‌کند که در تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 12 سال انتخاب شود.

فیلم سینمایی «مردان جاده» نیز 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

جیمز کاویزل، رونا میتراوفرانکی فیسون در فیلم سینمایی مردان جاده به کارگردانی رابرات هارمون محصول سال 2004 کشورهای کانادا و آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دل زدن به دریای زندگی» هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

پیتون خبرنگار یک روزنامه است که قصد دارد با همکارش کینگ ازدواج کند، اما بعد از مدت کمی در ازدواج مردد می‌شود بنابراین سعی می‌کند دخترش را که بعد از سال‌ها کنار او برگشته، بهانه‌ای برای گرفتن فرصت ازدواج از کینگ قرار دهد. او پس از آشنایی با ایو میلر یکی از خوانندگان ستونش که از منتقدان اوست و در مورد مقاله احتیاط در برابر شجاعت و هیجان او عکس‌العمل نشان داده به باوری جدید دست می‌یابد.

شبکه شما

ملک پدری ـ امشب ساعت 23

آن سوی آرزوها ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «ملک پدری» هم امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

پدری پیر از غم اعتیاد فرزندش ساسان سکته می‌کند. او پس از بهبود نسبی شرطی برای اعضای خانواده تعیین می‌کند مبنی بر این که هرکس پسرش را از اعتیاد برهاند، خانه‌ای ویلایی به او به ارث می‌رسد.

سیدرضا حسینی، کیانوش گرامی، فریده دریامج، علی ابوالحسنی، عزت‌الله رمضانی‌فر، عبدالهادی محقق و مژگان ترانه در فیلم تلویزیونی «ملک پدری» به کارگردانی رسول صانعی و تهیه‌کنندگی ایرج سعدی از تولیدات صدا و سیمای مرکزهمدان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «آن سوی آرزوها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن محمدزاده هم فردا ساعت 30/13 از شبکه شما پخش می‌شود.

آرزو، دانشجوی پزشکی واز خانواده‌های نامدار و ثروتمند منطقه ماکو است. آرزو خواستگاری به نام بهمن دارد که همکلاسی اوست و برای تحصیل در دانشگاه تهران بورسیه شده و این مساله باعث ناخشنودی آرزو می‌شود.

علی مردمی، غلامرضا عزیزی و پروشات سلیمانی درفیلم تلویزیونی «آن سوی آرزوها» بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

بیرون از بهشت ـ امروز ساعت 13

مالکوم ایکس ـ امروز ساعت 15

تام و جری ـ امروز ساعت 17

جنگجویان رودخانه وحشی ـ امشب ساعت 19

مرد آفتابی ـ امشب ساعت 21

هیات منصفه فراری ـ امشب ساعت 23

آخرین سرقت ـ فردا ساعت 13

دادا ـ فردا ساعت 15

روبوت‌ها ـ فردا ساعت 17

چارلی و کارخانه شکلات‌سازی ـ فردا ساعت 19

قلقلک ـ فردا ساعت 21

هواشناس ـ فردا ساعت 23

فیلم سینمایی «مالکوم ایکس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسپایک لی امروز ساعت 15 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

داستان فیلم در مورد ماجراهای زندگی و مرگ انقلابی نامدار سیاهپوست، مالکوم ایکس است. دنزل واشنگتن در این فیلم هنرنمایی کرده‌ است.

فیلم سینمایی «جنگجویان رودخانه وحشی» هم امشب ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

امپراتور چین اقتدار خود را از دست داده است و گروه‌های مختلف در چند منطقه برای کسب قدرت، حکومت‌های مستقلی تشکیل داده​اند. امپراتور همراه سپاه وفادار و دختر مبارزش تنگ عازم نبرد می‌شوند.

فیلم سینمایی «مرد آفتابی» هم امشب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

حمید و اکبر دو جوانی که در یک عکاسی کار می‌کنند، پس از مرگ صاحب مغازه نگران فروخته شدن مغازه توسط همسر او نرگس می‌شوند. آن دو در مقابل پیشنهاد خرید مغازه از سوی نرگس پولی ندارند و به همین دلیل وقتی شایعه ازدواج نرگس با خواربار فروش محله را می‌شنوند، هر دو به فکر ازدواج با او می‌افتند.

اکبر عبدی، حمید جبلی و فاطمه معتمدآریا در این فیلم به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی یدالله شهیدی ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «بیرون از بهشت» ساعت 13، « تام و جری (تارزان)» ساعت 17 و «هیات منصفه فراری» ساعت 23 امروز از این شبکه روی آنتن می‌رود.

فردا هم فیلم‌های آخرین سرقت ساعت 13، دادا ساعت15، روبوت‌ها ساعت 17، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی ساعت 19، قلقلک ساعت 21 و هواشناس ساعت 23 به آنتن پخش سپرده می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها