انتقاد از ساخت بازی‌های رایانه‌ای علیه ایران

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای خارجی در راستای «پروژه ایران و اسلام هراسی» است، گفت: بازی‌های جنگ‌طلبانه بدون مجوز بخشی از تهاجم فرهنگی بیگانگان است.
کد خبر: ۴۵۲۹۲۳

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طراحی بازی‌های رایانه‌ای علیه ایران و ورود این بازی‌ها به بازار کشور افزود: وظیفه نظارت بر بازی‌های دیجیتال برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد است، اما نیروی انتظامی برابر وظیفه قانونی خود با هر پدیده غیرقانونی برخورد می‌کند.

وی با بیان این‌که این گونه بازی‌های جنگ‌طلبانه فاقد مجوز و بخشی از تهاجم فرهنگی بیگانگان است، گفت: القای پروژه ایران و اسلام‌هراسی بخشی از پروژه دشمنان است، به گونه‌ای که آنان مرتبا مردم را نسبت به ایران و اسلام می‌ترسانند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، متاسفانه این بازی‌ها به بازار ایران هم سرایت می‌کند. هر چند بسیاری از افراد توجهی به مفاهیم این بازی‌ها ندارند اما ممکن است در ناخودآگاه آنان تاثیر بگذارد.

احمدی‌مقدم با بیان این‌که طبیعتا وظیفه ناجا برخورد با هر پدیده غیرقانونی است، افزود: نیروی انتظامی برابر وظیفه خود با این پدیده غیرقانونی مبارزه و برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها