با صدیقه سالاریان، مادر شهید مصطفی احمدی روشن

وفادار به آرمان شهدا بود

مسوولان امنیتی گوشمالی جدی به اسرائیل خواهند داد

تجلیل رئیس مجلس از خانواده شهید احمدی روشن

مراسم بزرگداشت مصطفی احمدی‌روشن و رضا قشقایی که در حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به شهادت رسیدند، صبح دیروز با حضور خانواده این شهیدان و همچنین برخی از مسوولان کشورمان در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۸۰۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، همزمان با این مراسم، مجلس بزرگداشتی نیز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تالار آفتاب مجلس برگزار شد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس در دیداری که در حاشیه این مراسم‌ها با خانواده شهید احمدی‌روشن داشت، گفت: مسوولان امنیتی کشور گوشمالی جدی به رژیم صهیونیستی خواهند داد. وی با اشاره به وظیفه سنگین مسوولان امنیتی کشور افزود: باید به سفاکانی که دزدانه این گوهرهای پرارزش را می‌دزدند پاسخ درخور و محکمی داد. لاریجانی عشق به انقلاب و ادب به رهبری را در خانواده احمدی‌روشن مثال‌زدنی خواند و تصریح کرد: احساس شعف می‌کنم از این‌که این سرزمین و این انقلاب چنین پدران و مادرانی با این روحیه قوی دارد که پرورش‌دهندگان گوهرهای تابناکی هستند که در عمر کوتاه خود عزتمندی را برای یک ملت به ارمغان می‌آورند.

نامه به رهبری پاسخی ناقابل به محبت ایشان بود

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن نیز در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت: نامه خانواده شهید احمدی‌روشن به رهبر معظم انقلاب، پاسخی کوچک به ابراز مهر و محبت ایشان بود و امیدواریم رهبر انقلاب این نامه را به بزرگواری خود قبول کنند. وی افزود: تشکر ما از همدردی رهبر معظم انقلاب قابل و لایق ایشان نبود و باید با توجه به حدیث شکر مخلوق شکر خالق است به‌گونه‌ای از لطف و مرحمت ایشان قدردانی می‌کردیم.

خانواده شهید مصطفی احمدی روشن روز یکشنبه گذشته در نامه‌ای به رهبر انقلاب تاکید کرده بودند: دشمنان داخلی و خارجی ملت سرافراز ایران اسلامی بدانند که هر قطره خون مصطفای عزیز، هزاران جوان غیور و شهادت‌طلب در اقصی نقاط سرزمین‌های اسلامی می‌‌پروراند که آرامش را از اردوگاه استکبار و نظام سلطه خواهند ربود.

محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور نیز دیروز در حاشیه مراسمی که در مسجد عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: رئیس‌جمهور برای حفاظت از دانشمندان هسته‌ای دستورهای ویژه‌ای داده و اقدامات قابل توجهی در این خصوص صورت گرفته است. وی افزود: قدرت‌های ظالم دنیا و صهیونیست‌ها وقتی نتوانستند با تحریم‌های پی در پی مانع رشد ایران شوند به اقداماتی غیرانسانی از قبیل ترور رو آوردند که از این اقدام هم پشیمان خواهند شد.

رحیمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران راهکارهای مناسبی در خصوص مقابله با این ترورها پیش‌بینی کرده است.

ساداتی‌نژاد، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز دیروز گفت: ستاد حفاظت از دانشمندان کشور در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می‌شود.

با ترور دانشمندان، ملت بیدارتر می‌شود

آیت‌الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران نیز گفت: دشمن از ترور دانشمندان ما راه به جایی نمی‌برد و مردم ما بیدارتر می‌شوند. وی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهیدان احمدی روشن و قشقایی در جمع خبرنگاران افزود: استقلال کشور ما دشمنان را به هراس انداخته است و آنها نمی‌توانند تحمل کنند دانشمندان این‌گونه برای ما عزت کسب ‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها