مرد شیاد 11 میلیون تومان از یک زن کلاهبرداری کرد و گریخت

نسخه‌های رمال حیله گر برای فرار از کتک شوهر

مرد رمال که به بهانه تغییر رفتار‌های شوهر یک زن اقدام به کلاهبرداری 10 میلیون تومانی از وی کرده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۵

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شکایت زن جوانی علیه یک مرد رمال به اتهام کلاهبرداری در دستور کار ماموران کلانتری اندیشه شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: وقتی 11 ساله بودم به اجبار با مردی که 14 سال از من بزرگ‌تر بود، ازدواج کردم. در این مدت او همیشه با من رفتار بدی داشت و کتکم می‌زد. پس از آن‌که صاحب 2 فرزند شدیم، اخلاق شوهرم بدتر شد. چند بار قصد داشتم از او جدا شوم اما به خاطر این که به فرزندانم آسیبی نرسد از این کار صرف‌نظر کردم.

شاکی افزود: در این 12 سال زندگی مشترک شوهرم همیشه بنای ناسازگاری داشت تا این که 2 ماه پیش وقتی یکی از زنان همسایه به خانه‌مان آمده بود، گفت مرد رمالی به او معرفی شده که می‌تواند مشکلات خانوادگی را حل کند.

طلسم زندگی را مرد رمال کلید زد

زن جوان یادآور شد: در تماس تلفنی با مرد رمال درباره زندگی‌ام با او حرف زدم که گفت باید به خانه‌مان بیاید تا از نزدیک با هم صحبت کنیم. من و زن همسایه آن روز میزبان رمال بودیم. او با شنیدن گفته‌های من ادعا کرد اجنه‌ها با رفت و آمد در خانه مان در وجود شوهرم نفوذ کرده‌اند و فقط موقعی دور می‌شوند که طلسم زندگی ام را باطل کند.

این زن درباره نسخه‌های خریداری شده از مرد رمال گفت: مرد رمال برای بهتر شدن وضعیت زندگی‌مان از من 5‌/‌11 میلیون تومان طلب کرد. برای این کار النگوهایم را فروخته و مبلغی نیز از دوستانم قرض گرفتم و 5‌/‌6 میلیون تومان به مرد رمال دادم.او در قبال آن نسخه‌های خوشبختی را برایم نوشت و خواست تعدادی از آنها را در کنج خانه پنهان کنم و 2 نسخه را هم درون متکای شوهرم بگذارم.

وی افزود: طبق خواسته مرد رمال عمل کردم اما بی‌فایده بود. اخلاق شوهرم هر روز بدتر می‌شد و مرا همچنان کتک می‌زد. دوباره با رمال تماس گرفته و نسخه‌های دیگری را از او خواستم که دوباره به ملاقاتم آمد. پس از نوشتن نسخه خواست تا آنها را با اسپند بسوزانم و لباس‌های شوهرم را به دود آن آغشته کنم و نسخه دیگر را درون گورستان دفن کنم. تمام این کارها را انجام دادم.

نسخه‌های میلیونی

شاکی ادامه داد: 45 روز به این طریق سپری شد اما نسخه‌های مرد رمال بی‌اثر ماند. بار دیگر نزد او رفته و نسخه‌های جدیدی خواستم که در قبال آن یک چک 4 میلیون تومانی از من دریافت کرد و خواست نسخه‌های بعدی را آب کرده و آن را در کنج اتاق‌های خانه بریزم.

شاکی یاد آور شد: طبق نسخه رمال، همچنان به خوراندن آب زعفران به شوهرم ادامه می‌دادم تا طلسم شکسته و اجنه‌ها دور شوند. اما با گذشت 2 ماه همه چیز بی‌نتیجه بود. به خانه‌اش رفتم که متوجه شدم آنجا را تخلیه کرده و به همراه خانواده‌اش به مکان دیگری رفته‌اند. همان جا متوجه کلاهبردار بودن مرد رمال شدم.

در پی این شکایت با دستور قضایی فلاح، دادیار شعبه 8 دادسرای شهریار تحقیقات در این باره آغاز و معلوم شد، مرد رمال علاوه بر کلاهبرداری 10 میلیون تومانی از زن جوان، از همسایه او نیز به بهانه این که شوهرش همزاد دارد و باید طلسم آن را بشکند تا بیماری شوهرش بهبود یابد از آنها پول گرفته و فریبشان داده است.

بنابراین گزارش، پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی شهریار قرار گرفت. جستجو برای دستگیری رمال کلاهبردار ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها