تاکنون 30 درصد تصویربرداری این سریال در شبکه یک سیما به پایان رسیده است

بازخوانی روزهای انقلاب در سریال «بازگشت»

مجموعه تلویزیونی بازگشت با حضور مدیر شبکه یک و جمعی از مدیران شرکت ملی گاز ایران یک‌سوم تصویر برداری خود را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۴۵۰۲۰۳

مهدی فرجی با حضور در محل تصویربرداری این سریال در باره این مجموعه به خبرنگار ما گفت: این مجموعه سرگذشت فردی با گذشته تباه و سیاه در جریان انقلاب اسلامی است که پس از سال‌ها به کشور بازگشته و در پی گرفتن انتقام از نیروهای مذهبی و انقلابی است، ولی با به دست آمدن اسنادی خیانت او افشا می‌شود.

مدیر شبکه یک با اشاره به مشارکت شرکت ملی گاز ایران در ساخت این پروژه، جانمایی مصرف بهینه و صرفه‌جویی در منابع انرژی به صورت آموزشی در فضایی با محوریت خانواده را از ویژگی‌های این پروژه عنوان کرد و گفت: یک گروه خوب و منسجم با برنامه‌ریزی مناسب کار را پیش می‌برند و امیدواریم کار را برای ماه پایانی سال آماده پخش کنند.

تاکنون 30 درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بازگشت با هنرنمایی داریوش فرهنگ در نقش ناصر، محمد صادقی در نقش کامران، بهرام ابراهیمی در نقش سید، احمد ساعتچیان در نقش صابر، شراره دولت‌آبادی در نقش ماهرخ، زهره حمیدی در نقش نرگس، سارا بهرامی در نقش صدف، آرمان صورتگر در نقش کیوان، نیما راد در نقش مهراد و... در لوکیشن‌های چاپخانه‌ای در حوالی میدان امام خمینی(ره)، بیمارستان محب، دفتر رها در ساختمانی در شهرک غرب، خانه نرگس در ولنجک و تعدادی از خیابان‌های شهر تهران انجام شده است.

در این بازدید که مجید بوجارزاده رئیس روابط‌عمومی و محمد رفیعی رئیس انتشارات و تبلیغات شرکت ملی گاز ایران، عباس اکبری مدیر گروه سریال، سمیرا رستمی مدیر روابط‌عمومی شبکه یک و فاطمه سعیدی ناظر کیفی مدیر شبکه یک را همراهی می‌کردند، در کافی‌شاپی واقع در خیابان، ملاقات 2 دوست قدیمی ـ محمد صادقی (کامران) و داریوش فرهنگ (ناصر) ـ ضبط شد.

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری محمد ناصری، صدابردار شهرام متولی‌باشی، تدوینگر خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، موسیقی همایون نصیری، طراح صحنه فرامرز بادرام‌پور، طراح لباس غزاله معتمد، طراح گریم اعظم بیات، برنامه‌ریز فرزاد رحمانی و دستیار کارگردان امیرحسین عسگری و آذر تجلی.

«بازگشت» به نویسندگی آرش برهانی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی توسط پیمان جعفری به عنوان مجری طرح در 20 قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها