رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اقدام ایران در مقابل اعلام آمریکا بر استفاده مجدد از هواپیماهای بدون سرنشین در ایران، گفت: در این صورت همان بلایی که اخیرا سر هواپیمای آنها آمد بر سر دیگر هواپیماهای آنها می‌آوریم.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۴

به گزارش فارس، امیر سید حسام هاشمی رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید و پژوهشگران نمونه دانشکده فرماندهی و ستاد آجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از تجربه 8 سال دفاع مقدس برخوردارند و با توانمندی کامل در زمینه‌های مختلف از جمله بازسازی،‌نوسازی، آموزشی و ... آمادگی‌های خوبی دارند.

وی در خصوص توان اطلاعاتی نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به دستگیری جاسوس سیا در ایران تاکید کرد؛ نمونه توانمندی اطلاعاتی کشورمان را شب گذشته در تلویزیون شاهد بودیم.

هاشمی ادامه داد: ما در بخش اطلاعاتی خود از نیروی انسانی معتقدی برخورداریم و وقتی اعتقاد در کار باشد، پیروزی حاصل می‌شود.

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: سپاه و ارتش از توان اطلاعاتی بسیار خوبی در زمین، هوا و .. برخوردار است و چشمان فرزندان ما بیدار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها