محبی‌نیا در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

استیصال آمریکا از توان اطلاعاتی ایران

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اقدامات جاسوسی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بیانگر استیصال و ناتوانی واشنگتن در قبال ایران دانست.
کد خبر: ۴۴۶۲۵۷

جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین اظهار داشت: آمریکا به لحاظ ماهیت متجاوزانه و مداخله‌جویانه خود از طریق سیا، پنتاگون و حتی وزارت خارجه و امنیت داخلی خود اقدامات جاسوسی علیه ایران انجام می‌دهد.

" ولی ضربات مهلکی از جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌کند که این امر باعث رسوایی هر چه بیشتر آمریکا در سطح جهان و بیانگر پوشالی بودن قدرت آن می‌باشد."

وی افزود: وارد شدن ضربات سنگین بر پیکره اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شده است فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند نظام آمریکا از درون متلاشی خواهد شد به عینه مشاهده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحران اقتصادی و مالی آمریکا و جنبش وال استریت و نیز ناتوانی آمریکا در انحراف انقلاب‌های عربی و خاورمیانه و در کنار آن رسوایی به غنیمت گرفته شدن پهپاد جاسوسی و دستگیری اخیر جاسوس آمریکایی حیثیت آمریکا را در جهان از بین برده است و اگر مقامات واشنگتن اندکی تدبیر داشته باشند باید به رفتارهای مداخله‌جویانه خود پایان دهند.

وی با اشاره به تخلیه پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق اظهار داشت: ضربات محکم جمهوری اسلامی ایران بر پیکره اطلاعاتی آمریکا و شکست‌های منطقه‌ای واشنگتن باعث شده است آمریکا احساس حقارت کند.

محبی‌نیا یادآور شد: از یک سو باید تجربیات غرورآفرین جمهوری اسلامی در زدن ضربه به پیکره اطلاعاتی آمریکا را در اختیار کشورهای اسلامی، همسایه جهان سوم و کشورهای مستقل جهان قرار دهیم و از سوی دیگر باید به مجامع بین‌المللی گرچه بی‌طرف نیستند شکایت کرده و از حقوق خود دفاع نماییم.

وی تاکید کرد: مقامات آمریکایی باید بدانند دوران جاسوسی آمریکا در ایران به سر آمده و روزگار سیاه سلطه‌گران آغاز شده است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با صدور اطلاعیه ای از دستگیری یکی از جاسوسان سیا در ایران خبر داد.

انتشار این خبر بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها