ورزشکاران دو و میدانی کار جانباز و معلول آخرین فرصت خود را جهت حضور در تمرینات تیم ملی امتحان می کنند.
کد خبر: ۴۴۵۵۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، این مرحله از رکوردگیری ویژه ورزشکارانی است که تاکنون به صورت شخصی تمرینات خود را  انجام داده و زیر نظر اردوهای غیرمتمرکز در تهران و شهرستان ها نبوده اند.

بدین منظور روز شنبه، 26 آذر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، 10 نفر از  ورزشکاران واجد شرایط از استان های تهران، زنجان، آذربایجان شرقی و اصفهان، شانس خود را برای دستیابی به رکوردهای مد نظر به منظور انتخاب برای حضور در تمرینات ملی، محک می زنند و در صورت احراز شرایط و دستیابی به رکوردها برای حضور در تمرینات تیم ملی دو و میدانی دعوت می شوند.

اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان

اولین مرحله تمرینات ملی پوشان جانباز و معلول تیم وزنه برداری، پس از بازگشت از رقابت های آیواز، برگزار می شود.

در این اردوی آمادگی که از 25 آذر تا 16 دی در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست ، 15 ورزشکار از استان های البرز، تهران، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، کردستان، خوزستان و فارس، تمرینات خود را زیر نظر علی اصغر رواسی (سرمربی)، احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی (مربی) انجام می دهند و کاظم رجبی نیز سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

اسامی ورزشکاران مدعو:
امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)،  نادر مرادی، روح اله رستمی، علی حسینی،علی صادق زاده، سید حامد صلحی‌پور (تهران)، حمزه محمدی (مازندران) سیامند رحمان (آذربایجان غربی )، مجید فرزین (اردبیل)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، محمد کریمی (کردستان)، محمد رضاییان (فارس) ،صمد عباسی(کرمانشاه)، غلامحسین چلتوک کار (خوزستان)

ملی پوشان تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین که به تازگی در مسابقات جهانی آیواز – امارات حضور یافتند، موفق به کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و یک برنز از این رقابت ها شدند.

برتری تیم فوتبال جانبازان مقابل امیدهای آذربایجان

ورزشکاران تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین از سد تیم امیدهای آذربایجان گذشتند.

این دیدار که در کمپ تیم های ملی واقع در ورزشگاه آزادی برگزار شد، به منظور محک زدن بازیکنان جدید و نیز شناخت نفرات کامل برای ترکیب نهایی انجام شد.

امین الله مانی رییس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین در ادامه از حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در تورنمنت روسیه خبر داد و افزود: پس از تورنمنت روسیه که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، در تورنمنت اوکراین که اردبیهشت سال آینده برگزار خواهد شد نیز حضور می یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها