زوج معتادی که به اتفاق 2 فرزند خردسال‌شان اقدام به سرقت طلای اطفال می‌کردند، توسط پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۵۱۳۲

سرهنگ حسین حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر به پایگاه پلیس گفت: در پی چند فقره سرقت طلا از اطفال و دادخواهی مالباختگان موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت‌های پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ گشتی محسوس و نامحسوس، مناطق‌آلوده تحت پوشش نظارتی پلیس درآمد و نهایتا زنی در حال سرقت از دختربچه‌ای خردسال شناسایی و دستگیر شد.

حسین‌زاده تصریح کرد: با انتقال این زن به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متهمه اعتراف کرد همراه همسر و 2 فرزند خردسالش با موتورسیکلت در کوچه‌ها و خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدند و با انتخاب سوژه‌ها در فرصتی مناسب طلاها و زیورآلات همراه آنان را سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: پس از این اعترافات همسر وی نیز دستگیر شد و اظهارات همسر خود را تایید و به همدستی با وی برای سرقت طلاها و فروش آنها اعتراف کرد.

وی با بیان این‌که این زوج به شدت به مصرف موادمخدر شیشه و کراک اعتیاد دارند، گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف و انگیزه خود از این سرقت‌ها را تامین هزینه‌های موادمخدر مصرفی خود عنوان کردند.

سرهنگ حسین‌زاده با هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست از آویختن زیورآلات غیرضروری به فرزندان خردسال خود جدا خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها