کمیته های "بانوان" و "استانها"ی جبهه متحد اصولگرایان تا پایان هفته جاری شکل خواهد گرفت تا کمیته های انتخاباتی اصولگرایان کامل شود.
کد خبر: ۴۴۵۰۹۸

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین، جبهه متحد اصولگرایان برای فعالیت انتخاباتی، شش کمیته سیاسی، اقشار، تعامل و ارتباطات و تبلیغات و رسانه را طراحی کرده است که تا کنون چهار کمیته آن شکل گرفته است.

قرار است تا پایان همین هفته کمیته های بانوان و استانها تشکیل و اعضای آنها مشخص شوند.

جبهه متحد اصولگرایی همچنین واحدهای مختلفی چون واحد روابط عمومی، نشر فکر عمومی و اعزام مبلغ، بازرسی حقوقی ناظرین و صندوقها، برنامه ریزی آموزش نظارت و ارزیابی  و واحد ایثارگران را طراحی کرده است که هر کدام زیر نظر یک مقام مسئول مشغول به فعالیت هستند.

پیش از این، مرتضی نبوی به عنوان مسئول کمیته سیاسی، نظرسنجی و برنامه ، اسماعیل کوثری به عنوان مسئول کمیته اقشار،  منوچهر متکی به عنوان مسئول کمیته تعامل و ارتباطات، امیر خوراکیان به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و رسانه، مهرداد بذرپاش به عنوان مسئول  واحد برنامه ریزی، آموزش، نظارت و ارزیابی ، مجتبی رحماندوست به عنوان مسئول واحد ایثارگران ، طیب صحرایی به عنوان مسئول واحد نشر فکر عمومی و اعزام مبلغ، حسن صادقی به عنوان مسئول واحد بازرسی، حقوقی و ناظرین صندوق ها  و مجتبی توانگر به عنوان مسئول  روابط عمومی ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها