سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
پروژه سمند در سال 1375 و بر پایه تفکر ساخت ملی کلید خورد.
ایران خودرو در آن سال هر چه را در توان داشت با داشتههایش از شریک فرانسوی شیرنشان خود تلفیق کرد و سرانجام سمند را راهی خیابانهای ایران کرد.
پس از رونمایی از سمند، داستان دنبالهدار خودروهای ملی کلید خورد و چند سال بعد سایپا به سراغ پروژه S81 یا همان تیبای کنونی رفت تا دومین خودروی ملی ایران را نیز به بازار معرفی کند.
مشروح این گزارش را فردا سه شنبه در روزنامه جام جم بخوانید.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد